وزیر دولت در امور صلح: دولت افغانستان اقدامات موثری برای زندانیان طالبان انجام می دهد

وزیر دولت در امور صلح افغانستان در دیدار با معاون سفیر آمریکا در کابل گفت: دولت افغانستان اقدامات موثری برای زندانیان طالبان روی دست دارد.

وزیر دولت در امور صلح: دولت افغانستان اقدامات موثری برای زندانیان طالبان انجام می دهدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالسلام رحیمی، وزیر دولت در امور صلح افغانستان با معاون سفیر آمریکا در کابل دیدار و گفتگو کرد.

رحیمی در این دیدار از اقدامات موثر دولت افغانستان برای زندانیان طالبان خبر داد و گفت: امور مربوط به زندانیان طالبان، در حیطه صلاحیت حکومت افغانستان بوده و حکومت نیز برای آن اقدامات لازم را روی دست دارد.

وزیر دولت در امور صلح افغانستان تاکید کرد: در بسیاری از مسائل روند صلح، اکثر سیاسیون با حکومت همصدایی دارند و حکومت نظریات و طرح‌های تمام سیاسیون را در نظر می‌گیرد.

معاون سفیر آمریکا در کابل نیز بیان داشت: طالبان طرح کاهش خشونت با دولت افغانستان را پیشنهاد کرده و این گروه جزئیات طرحشان را مطرح خواهد کرد.

قابل ذکر است که وزیر امور خارجه آمریکا شب گذشته در گفتگوی تلفنی با اشرف غنی و عبدالله عبدالله، رئیس جمهور رئیس اجرائی دولت افغانستان از پیشرفت‌ های مهم در مذاکرات صلح افغانستان خبر داده بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار