مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت:همدلی و همراهی مدیران شهری در اصفهان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و ارائه خدمات به شهروندان ستودنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار حسین دهقان مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی امروز در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان، اظهار کرد: همدلی و همراهی مدیران شهری در اصفهان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و ارائه خدمات به شهروندان ستودنی است.

او با بیان اینکه یکی از مشکلات اجرای پروژه‌های بزرگ مدیریت هماهنگی عناصر درگیر است، تصریح کرد: خوشبختانه در شهرداری اصفهان هرکسی مسئولیت خود را می‌پذیرد و نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح ادامه داد: به طور معمول در اجرای پروژه‌های عمرانی پیمانکاران با سختی‌هایی رو به رو می‌شوند، اینکه در اصفهان شهرداری اعتبار مناسب برای اجرای پروژه‌ها را به پیمانکاران تزریق می‌کند و آن‌ها نسبت به کارگران خود متعهد نمی‌شوند، موضوعی بسیار مهم و پسندیده است.

او با ارائه پیشنهادی اظهار کرد: برای انجام آزادسازی املاک در مسیر پروژه‌های عمرانی، با در نظر گرفتن فاصله زمانی مناسب، از مشارکت افراد محلی و بومی برای انجام توافق‌ها استفاده شود.

سردار دهقان با ابراز خرسندی از اینکه اقداماتی بزرگی در شهر اصفهان در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد: شاهد آبادانی و توسعه هر چه بیشتر برای شهر اصفهان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.