مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری بازارچه کار و فناوری در دبیرستان دوره اول متوسطه شاهد هدی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در حاشیه بازدید از بازارچه کار و فناوری در دبیرستان دوره اول دخترانه شاهد هدی، گفت: مهارت آموزی و توانمند سازی عملی دانش آموزان دوره متوسطه اول که در موقعیت آشنایی با مشاغل و انتخاب رشته قرار دارند، می‌تواند زمینه ساز و تعیین کننده آینده شغلی آنان باشد.

او در ادامه با اشاره به تلاش و نشاط دختران خوش ذوق این آموزشگاه در برپایی بازارچه کارآفرینی، افزود: دانش آموزان در این بازارچه با تکیه بر آموزش‌های تئوری، تولیدات خود در زمینه‌های مختلف را با هدف تمرین عملی بازاریابی، تبلیغات و فروش کالا‌ها که نتیجه خودباوری دختران دبیرستان شاهد هدی است، به معرض فروش و عرضه قرار دادند.

عبدی پور در پایان با اشاره به برگزاری بازارچه کاروفناوری در غرفه‌های متعدد، بیان داشت: محصولات عرضه شده در غرفه‌ها حاصل دست و هنر دانش آموزان به همراهی اولیاء آنان است که دستیابی به تجارب شیرینی را در فضای کسب درآمد در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد.

در غرفه‌های مختلف این بازارچه دست سازه‌های هنری تزئینی، نقاشی، سفالکاری، آینه کاری، آشپزی، شیرینی پزی و دیگر تولیدات دانش آموزی، در معرض دید قرار گرفت و معاونین آموزش متوسطه و پرورشی و کارشناسان حوزه‌ای مربوطه از این بازارچه بازدید کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.