دادرس گفت: احتمال وقوع بهمن و کولاک در نواحی کوهستانی استان دور از انتظار نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آن است که شرایط برای وزش باد جنوبی شدید (بویژه ارتفاعات و دامنه ها، خیلی شدید) و طی روز روند افزایش نسبی دما تا روز پنجشنبه فراهم است.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

او افزود: با وزش باد گرم بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها نیز دور از انتظار نیست؛ از این رو توصیه می‌شود، شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در چنین شرایط جوی پرهیز کنند.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

او سرعت وزش باد‌های جنوبی را نیز امروز (چهارشنبه) در نواحی جلگه‌ای بین ۳۰- ۶۰ کیلومتر بر ساعت و نواحی کوهستانی بین ۶۰- ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

به گفته دادرس؛ براساس نقشه‌های هواشناسی آسمان استان برای روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری، یخبندان، طی روز افزایش نسبی دما، وزش باد جنوبی (گاهی شدید بویژه ارتفاعات و دامنه‌ها گاهی خیلی شدید) و پنجشنبه قسمتی ابری تا ابری، برخی نقاط وزش باد جنوبی (گاهی شدید)، اواخر وقت احتمال بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

بارش برف در گیلان از شامگاه یکشنبه آغاز شد. میزان بارش برف اندازه گیری شده در ایستگاه‌های هواشناسی گیلان تا اواخر سه شنبه شب در ارتفاعات تا یک و نیم متر اعلام شد.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

راهداری گیلان اعلام کرد در ارتفاعات استان بیش از دو متر برف بر زمین نشسته است.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

هشدار دادستان مرکز گیلان به مدیران کم‌کار استان در «بحران برف»؛

سید مهدی فلاح‌میری دادستان مرکز گیلان قسمتی از بی‌برنامگی‌های پیش‌آمده در بحران برف گیلان را ناشی از فقر امکانات و بخشی دیگر را ناشی از بی‌کفایتی مدیران استان دانست و اظهار داشت: در بحران برف هیچ مدیریت واحدی در گیلان وجود نداشت و قطعاً برای برخی از مدیران کم‌کار استان پرونده تشکیل می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان ضمن تشکر از مدیرانی که در صحنه حضور داشتند با بیان اینکه کمیته بحرانی که پیش از بارش برف در استان تشکیل شد هیچ اثر ملموس و مؤثری نداشت افزود: ما یک مدیریت و فرماندهی واحد برای مقابله با بحران در سطح استان گیلان نداریم به طوری‌که هر کدام از بخش‌ها و دستگاه‌ها مستقلاً و به تنهایی کار می‌کنند.

فلاح‌میری ناکارآمدی مسئولان ذیربط در جهت عدم تهیه ملزومات و امکانات لازم برای خدمات‌رسانی به مردم در زمان بارش برف و کولاک را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: گیلان در حوزه‌های مختلفی نظیر برق، مجموعه حمل و نقل و نظایر این‌ها فقیر است و بخشی از مشکلات ایجاد شده چند روز اخیر در استان از همین موضوع نشأت می‌گیرد.

او سرکشی و بازدید خود از مناطق کم‌برخوردار شهر رشت و برخی دیگر از نقاط استان و دیدار با مردم و اهالی آنان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مردم در این دیدار‌ها انبوهی از مشکلات و خواسته‌های خود را بیان کرده و به ما متوسل می‌شدند و معتقد بودند در صورت برگشت ما دیگر هیچ مدیری برای رفع مشکلات به سراغشان نمی‌آید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان وجود تعداد زیادی اتوبوس شهری در پارکینگ مرکز حمل و نقل شهرداری رشت را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: سازمان مربوطه اقدام به استخدام تعداد زیادی راننده پایه یک برای این اتوبوس‌ها کرده، ولی همه به جای استقرار در پست‌های خودشان به کارمند پشت میزنشین تبدیل شده‌اند.

فلاح‌میری با بیان اینکه هر کدام از این راننده‌های جذب شده برای هدایت سکان حمل و نقل شهری رشت وابسته به یکی از آقایان بوده‌اند اظهار داشت: در حالی‌که تعداد زیادی از اتوبوس‌های درون شهری در پارکینگ‌های شهر رشت وجود دارد مردم و شهروندان در خیابان‌ها سرگردان بوده و هیچ‌کسی هم پاسخگوی آنان نیست.

او از تذکر جدی دادستانی به عوامل نابسامانی‌های ایجاد شده در حوزه حمل و نقل شهرداری رشت سخن گفت و با بیان اینکه برخورد قضایی با آنان به بعد از بحران برف موکول شده است ابراز داشت: قطعاً مدیران کم‌کار پرونده تشکیل می‌دهیم از طرفی مستندسازی‌های لازم نیز در این‌باره به دقت انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان قطعی برق مشترکان در سطح شهر رشت و سایر نقاط استان و ادامه پیدا کردن آن حتی به مدت دو شب متوالی را مورد انتقاد جدی قرار داد و بیان داشت: مردم استان گیلان بابصیر و قدرشناس بوده و همیشه یار و یاور انقلاب و ولایت‌فقیه بوده و هستند، اما ما مدیر در تراز آنان نداریم.

فلاح‌میری در راه ماندن مردم و مسافران به علت برف و کولاک و بی‌نظمی‌هایی که در این حوزه انجام شده را ناشی از عملکرد ضعیف مسئولان و متولیان امر خواند و عنوان کرد: در گیلان فرماندهی واحدی وجود ندارد و کمیته بحران تشکیل شده در استان، ناکارآمدترین کمیته برای مدیریت برف و کولاکی بود که شاهد آن بودیم.

او تشکیل پرونده برای مدیران کم‌کار و پیگیری حقوق مردم را رسالت دستگاه قضایی، دادستان و مدعی‌العموم تلقی کرد و ابراز داشت: ما کار سیاسی نمی‌کنیم و بلد هم نیستیم، بلکه به عنوان خادم مردم پیگیر مشکلاتی که برایشان پیش آمده هستیم، زیرا این موضوع یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از دستگاه قضایی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان آسیب‌شناسی علت دقیق مشکلاتی که در چند روزه اخیر همراه با بارش برف سنگین در استان پدید آمد توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری را مورد اشاره قرار داد و گفت: برگزاری یکسری جلسات و تشکیل کمیته‌های بحران گیلان در دستور کار ما قرار گرفته است.

او هماهنگی در خدمات‌رسانی به مردم، مدیریت و فرماندهی واحد و جلوگیری از بی‌نظمی در زمان وقوع بروز حوادث را از جمله کارکرد‌های مثبت کمیته‌های بحران اشاره شده خواند و گفت: اینکه مدیران و مسئولان گیلان می‌گویند بارش برف و کولاک آنان را غافلگیر کرده به‌خاطر این است که برای بحران برف مدیریت واحدی نداشتند.

فلاح‌میری دادستان مرکز گیلان از نخستین ساعات بروز بحران برف با حضور سرزده و ناشناس در نقاط مختلف شهر رشت به‌ویژه محلات ضعیف و کم‌بهره، از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بررسی کرده و پای درد و دل آن‌ها نشست.

۴ سال پیش
تمام راه های اصلی گیلان باز است

محمدرضا نازک کار مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به اینکه بعد از بارش برف بازگشایی راه‌های شریانی و اصلی در اولویت قرار داده‌ایم، اظهار کرد: در حال حاضر تمام راه‌های شریانی و اصلی استان گیلان باز گشایی شده است.

او با بیان اینکه تردد در این محورها به کندی در جریان است، افزود: با توجه به محدودیت عرضی و پاک تراشی و سطح کامل آسفالت پاکسازی شود تا دو لاین ماشین بتوانند در این محورها تردد کنند.

نازک کار با اشاره به مسدود بودن راه اسالم به خلخال به دلیل کولاک شدید، گفت: در زمینه بازگشایی راه‌های فرعی راهداران آغاز کرده‌اند.

او ضمن عذرخواهی از مردم و قدردانی از صبر و تحمل شهروندان، تأکید کرد: امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم اقدامات و خدمات رسانی بهتری انجام دهیم.

۴ سال پیش
امدارسانی به ۶۳۹۱ نفر توسط هلال احمر در گیلان

مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای بارش برف در استان گیلان تاکنون شش هزار و ۳۹۱ نفر از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر گیلان بهره مند شدند، اظهار کرد: ۷۱۰ نیروهای امدادی و ستادی این جمعیت در حال خدمات دهی هستند.

او به مشارکت ۱۴۷ تیم در امدادرسانی به مردم استان گیلان اشاره کرد و گفت: علاوه بر این تیم‌ها، تیم‌های واکنش سریع، سپاه قدس و تعدادی از سازمان‌های مردم نهاد همچون تیم آفرود در کمک رسانی‌ها با جمعیت همراه بودند.

ولی پور با اشاره به انتقال سه مصدوم ناشی از برف به مراکز درمانی، افزود: یکی از مصدومان مربوط به ریزش بهمن روستای رشته رود رودبار بود که با بالگرد به بیمارستان انتقال یافت.

او در ادامه به اسکان اضطراری مسافران در پی بارش برف نیز اشاره و تصریح کرد: در این مدت ۱۶۴۲ نفر از مسافران در مکان‌های امن همچون مساجد، باشگاههای ورزشی و راهداری‌های مسیر جاده‌ها اسکان یافته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز اسکان یافتگان نیز در میان آنها توزیع شده است، بیان کرد: ۱۳۳۷ بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته، ۲۵۷۶ آب معدنی، ۱۲۹۰ قرص نان، بیسکویت و کلوچه، خرما، جیره خشک و اقلام زیستی و دیگر کمک‌ها همانند ۱۹۵۲ پتو، نایلون، گالن آب، روغن، موکت، فانوس و چراغ والور از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان توزیع شد.

او در ادامه با اشاره به لجستیک جمعیت هلال احمر، افزود: جمعیت هلال احمر با ۱۴۲ دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبانی همچنان در حال فعالیت و خدمت به مردم و مسافران هستند.

ولی پور به خدمات هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: با مساعد شدن شرایط هوایی از صبح امروز علاوه بر امدادرسانی زمینی، امدادرسانی هوایی نیز با دو فروند بالگرد در سطح استان گیلان صورت گرفت.

او با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، گفت: تلفن ۱۱۲( ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

مهدی ولی پور با تاکید بر خودداری هموطنان از سفرهای غیرضروری، افزود: با توجه به یخ زدگی جاده‌ها و معابر از امشب، هموطنان حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، همچنین از امشب با احتمال یخ زدگی مسیر بزرگراه امامزاده هاشم به رشت با تمهیدات لازم، نجات گران با امکانات غذایی و زیستی در چند نقطه برای اسکان اضطراری و کمک رسانی متمرکز شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تاکید کرد: هموطنان و مسافرین عزیز برای ایمنی بیشتر به هشدارهای پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کنند.

۴ سال پیش
راه آهن گیلان مشکلی برای جابجایی مسافر ندارد

غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال ۲ عصر چهارشنبه با اشاره به برف سنگین در استان گیلان، اظهار کرد: با وجود شدت بارش و یخبندان راه آهن گیلان آماده انتقال مسافران از این استان به تهران است.

او با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۴ هزار مسافر از طریق راه آهن گیلان جا به جا شده‌اند.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ ادامه داد: راه آهن گیلان ظرفیت روزانه جا به جایی ۷۰۰ مسافر را دارد.

۴ سال پیش
مصدومان حوادث برفی گیلان به ۱۱۲ نفر رسید

پیمان اسدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان اظهار داشت: این حوادث شامل سقوط از شیروانی، سر خوردن و غیره بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان  اظهار داشت: در این مدت، ۱۹ نفر دچار مسمومیت با گازمونواکسید کربن شدند که با امدادرسانی به موقع تکنسین های فوریت های پزشکی استان گیلان نجات یافتند.

او با بیان اینکه ۱۸ مورد نیز انتقال مادر باردار توسط فوریت های پزشکی گیلان به مراکز درمانی انجام گرفت، خاطر نشان کرد: ۶۱ مورد نیز انتقال بین مراکز درمانی توسط MCMC اورژانس استان گیلان انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان اظهار داشت: در این مدت سه هزار و ۵۳ بار زنگ واحد ارتباطات "مرکز پیام اورژانس" به صدا درآمد و ۷۸۹ مورد امدادرسانی انجام شد.

بارش برف که از شامگاه یکشنبه در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شده بود و تا دیروز عصر ادامه یافت موجب قطعی آب و برق جمعیت زیادی در شهرستان های مختلف و مسدود شدن بخش زیادی از جاده های روستایی و نیز آزادراه رشت - قزوین و برخی دیگر از محورهای اصلی جاده ای شد.

۴ سال پیش
مصدومان حوادث برفی گیلان به ۱۱۲ نفر رسید

پیمان اسدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان اظهار داشت: این حوادث شامل سقوط از شیروانی، سر خوردن و غیره بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان  اظهار داشت: در این مدت، ۱۹ نفر دچار مسمومیت با گازمونواکسید کربن شدند که با امدادرسانی به موقع تکنسین های فوریت های پزشکی استان گیلان نجات یافتند.

او با بیان اینکه ۱۸ مورد نیز انتقال مادر باردار توسط فوریت های پزشکی گیلان به مراکز درمانی انجام گرفت، خاطر نشان کرد: ۶۱ مورد نیز انتقال بین مراکز درمانی توسط MCMC اورژانس استان گیلان انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان اظهار داشت: در این مدت سه هزار و ۵۳ بار زنگ واحد ارتباطات "مرکز پیام اورژانس" به صدا درآمد و ۷۸۹ مورد امدادرسانی انجام شد.

بارش برف که از شامگاه یکشنبه در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شده بود و تا دیروز عصر ادامه یافت موجب قطعی آب و برق جمعیت زیادی در شهرستان های مختلف و مسدود شدن بخش زیادی از جاده های روستایی و نیز آزادراه رشت - قزوین و برخی دیگر از محورهای اصلی جاده ای شد.

۴ سال پیش
۳ محور مواصلاتی گیلان هنوز مسدود است

سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه اجازه تردد خودروها از سمت رشت به قزوین و تهران صادر شده است اظهار داشت: در حال حاضر 3 محور مواصلاتی گیلان مسدود است از طرفی حرکت و عبور و مرور خودروها در جاده امامزاده هاشم به رشت و مرکز استان بسیار کند و فقط در یک لاین انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان لغزندگی و یخ‌زدگی شدید محور امامزاده هاشم به رشت و ترافیک حجیم در آن را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: هر چقدر که به سمت رشت حرکت می‌کنیم ترافیک خودروها بیشتر می‌شود از طرفی به علت عدم مساعد بودن وضعیت تردد خودروها از رشت به سمت جاده تهران ممنوع شده بود.

محمدپور با تأکید بر اینکه در حال حاضر امکان تردد خودروها از سمت رشت به طرف قزوین و تهران فراهم شده است تصریح کرد: پل سراوان در محدوده لاکان و آقاسیدشریف، جاده پونل به خلخال و اسالم به خلخال سه محوری هستند که مسدود شده و تا اطلاع بعدی امکان تردد خودروها و وسائط نقلیه در آنان به‌هیچ عنوان وجود ندارد.

او دلیل انسداد محور اسالم به خلخال را ادامه بارش برف و کولاک شدید اعلام کرد و با اشاره به اینکه پلیس از تردد خودروها در این جاده جلوگیری می‌کند بیان داشت: در جاده سیاهکل به دیلمان تردد فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و در سایر محورهای کوهستانی نیز به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به شدت توصیه می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با تأکید بر اینکه خودروهای فاقد زنجیرچرخ در جاده‌های برف‌گیر استان توسط پلیس برگشت داده می‌شوند اظهار داشت: تردد در مسیر بندرانزلی بدون مشکل خاصی ادامه دارد از طرفی به‌علت کاهش بارش برف امکان عبور و مرور در محور گردنه حیران با زنجیرچرخ امکان‌پذیر شده است.

محمدپور از فعالیت نیروهای امدادی، خدماتی و راهداری در تمام مسیرهای مواصلاتی و شریان‌های اصلی استان گیلان سخن گفت و خاطرنشان کرد: با توجه به اقداماتی که در این بخش در حال انجام است امیدواریم تا ساعاتی دیگر محور پل سراوان حدفاصل لاکان و آقاسیدشریف برای تردد خودروها باز شود.

۴ سال پیش

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بالگرد جمعیت هلال احمر استان گیلان از بحران برف استان و روند کمک رسانی به آسیب دیده گان و در راه ماندگان بازدید کردند.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان / امداد رسانی ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه به مردم

۴ سال پیش

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بازگشایی مسیرهایی مسدود شده اولویت فعالیت‌های سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم است.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان / امداد رسانی ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه به مردم

۴ سال پیش

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:بنا به ضرورت و بمنظور تامین نیازمندی‌های مالی و مدیریت وضعیت اضطراری استان گیلان، پیشنهاد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب اعتبار هزینه‌ای به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان / امداد رسانی ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه به مردم

۴ سال پیش

بارش برف در آستانه اشرفیه که در برخی از روستا‌های این شهرستان به بیش از یک متر رسید موجب قطع برق، بسته شدن راه‌ها و بروز خسارت به منازل، دامداری‌ها و برنجکوبی‌ها شد.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان / امداد رسانی ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه به مردم

۴ سال پیش

مسدود بودن جاده ها بر اثر بارش برف شدید و عدم دسترسی به دکل های خطوط فشار قوی عمده مشکل قطعی برق در این استان است.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان / امداد رسانی ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه به مردم

 

۴ سال پیش
درخواست انتقال خون از نیکوکاران گیلانی

افراد واجد شرایط اهدای خون در این روزهای سرد و یخبندان بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان / امداد رسانی ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه به مردم

۴ سال پیش
اختلال ارتباطات مخابراتی در صورت تداوم قطعی برق در گیلان

مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات از اختلال ارتباطات مخابراتی در صورت تداوم قطعی برق در گیلان خبر داد.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان / ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه گیلان به مردم آسیب‌دیده در برف امدادرسانی کردند

۴ سال پیش

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از توزیع یکهزار و ۲۷۳ بسته غذایی ۷۲ ساعته (هربسته برای چهار نفر) در میان متاثرین و در راه ماندگان از برف و کولاک این استان خبر داد.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان / برق ۱۶۰ هزار مشترک گیلانی هنوز وصل نشده است

۴ سال پیش

نماینده مردم رودسر و املش با اشاره به قطعی آب و برق و مسدود بودن راه‌های روستایی گفت: علی رغم این که بارش برف از قبل پیش بینی شده بود متاسفانه آمادگی لازم برای بازگشایی راه‌ها وجود نداشته است.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان /۲۰۰ هزار مشترک برق گیلان، برق ندارند

۴ سال پیش

پس از بارش برف در گیلان و قطع برق ۲۵۰ هزار مشترک این استان، تاکنون برق ۸۵ هزار مشترک وصل شد و تلاش برای وصل ۱۶۰ هزار مشترک دیگر ادامه دارد.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان /۲۰۰ هزار مشترک برق گیلان، برق ندارند

۴ سال پیش

راه آهن رشت با وجود بارش برف شدید، فعال بوده و مسافران را طبق برنامه جابجا می کند.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان

۴ سال پیش

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت : هنوز از تعداد حادثه‌دیدگان و مفقودان سقوط بهمن در منطقه رشته رود رودبار اطلاع دقیقی نداریم .

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان

۴ سال پیش

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها، تا صبح امروز بارش برف در این استان ۸۵ مصدوم بر جا گذاشت.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان

۴ سال پیش

سخنگوی صنعت برق گفت: حدود ۲۰۰ هزار مشترک در گیلان شاهد قطع برق هستند که ۱۰۰ اکیپ عملیاتی از خود استان و استان‌های مجاور برای رسیدگی و حل مشکل، اعزام شده اند.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

۴ سال پیش

آب آشامیدنی ۹۰۰ مشترک روستایی گیلان وصل شد.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

۴ سال پیش

با مدیرانی که وظایف‌شان را به نحو صحیح انجام نداده‌اند، در چارچوب قانون برخورد می‌کنیم.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

۴ سال پیش

تا عصر امروز حل مشکلات موجود به ویژه در حوزه برق بر طرف خواهد شد.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

۴ سال پیش

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا گفت: ۶۹ تبعه جمهوری آذربایجان که به علت برف و سرما امکان بازگشت به وطن خود را نداشتند، در حسینیه و زائرسرای حرم امامزادگان این شهرستان اسکان داده شدند.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

۴ سال پیش

آب آشامیدنی ۳هزار مشترک شهری و روستایی گیلانی که به علت بارش شدید برف قطع شده بود وارد مدار شد.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

۴ سال پیش

برق ۸۵ هزار مشترک گیلانی وارد مدار شد.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

۴ سال پیش

مادر باردار گرفتار در برف نجات یافت.

احتمال وقوع کولاک و بهمن در نواحی کوهستانی گیلان/ معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی رشت بازگشایی شد

۴ سال پیش

معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت: در زمان حاضر معابر شریانی بین مسیر‌های اصلی در این کلانشهر بازگشایی شده است.

شمار جان‌باختگان بارش برف در گیلان به هفت نفر رسید

۴ سال پیش

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به همزمانی پدیده یخبندان و وزش باد های جنوبی در استان هشدار داد : احتمال وقوع بهمن و کولاک در نواحی کوهستانی استان دور از انتظار نیست.

شمار جان‌باختگان بارش برف در گیلان به هفت نفر رسید

۴ سال پیش

جانشین فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به اینکه تردد در جاده قزوین به رشت کند است گفت: هم‌اکنون ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه در سراسر استان گیلان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

شمار جان‌باختگان بارش برف در گیلان به هفت نفر رسید

۴ سال پیش

درحال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
زنه باردار اخه چه به رفتن به شمال اخه
به نظرم مردم چوب حماقت خودشونو میخورن