صداو سیمای مرکز قزوین حضور گسترده و باشکوه مردم مومن و انقلابی استان را در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت زنده پخش کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: حضور باشکوه مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در مسیر‌های مختلف راهپیمایی و حضور گسترده مردم استان در جشن انقلاب به‌طور زنده از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری سیما پخش شد.

اکبری افزود: معاونت سیما با برنامه «حماسه حضور» و معاونت صدا با برنامه «روز خدا» در روز ۲۲ بهمن همراه مخاطبان بود.

او اضافه کرد: در این برنامه‌ها علاوه بر پخش زنده راهپیمایی و ارتباط با گزارشگران شهرستان‌های استان، با حضور کارشناسان و اساتید به تحلیل پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخت.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خبر مرکز قزوین هم با اعزام گزارشگران و تصویربرداران در سطح شهر و حضور خبرنگاران مرکز در سطح استان، پوشش و اطلاع‌رسانی حماسه حضور مردم همیشه در صحنه استان قزوین را بر عهده داشت.

اکبری افزود: معاونت فنی مرکز نیز در روز ۲۲ بهمن با ارسال و استقرار واحد سیار تلویزیونی و رادیویی در مسیر‌های راهپیمایی، استقرار واحد پرتابل، استقرار واحد SNG و و ارائه خدمات فنی به عوامل تولیدی با آماده سازی استودیوها، حضور پرشور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن را منعکس کرد.

او اضافه کرد : معاونت فضای مجازی هم ضمن هماهنگی برای ارسال پخش زنده تصاویر اینترنتی مراسم ۲۲ بهمن بر بستر اینترنت، طراحی و بروزرسانی صفحه ویژه دهه فجر در وب سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو (آپارات) رسمی مرکز با محتوا‌های متناسب با ایام الله دهه فجرو طراحی و پیاده سازی پویش مردمی و سراسری می‌آیم، چون در قالب دریافت آثار ارسالی مردمی به منظور دلیل حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را در دستور کار خود داشت.

او اضافه کرد: شب گذشته هم حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه شهر قزوین و نماینده، ولی فقیه در استان بمناسبت ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی میهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری بود که دقایقی از این گفتگو به صورت همزمان در شبکه قرآن نیز بصورت زنده پخش شد.

اکبری گفت: شبکه قزوین همچنین ساعت ۲۱ مراسم نورافشانی و گلبانگ الله اکبر مردم انقلابی شهر قزوین را از مقابل لشگر ۱۶ زرهی – میدان سیدحسن نصرالله به صورت زنده و مستقیم به تصویر کشید.

او افزود: همچنین امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام ابوترابی و استاندار قزوین آقای جمالی پور با حضور در شبکه قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت روز ۲۲ بهمن از مردم همیشه در صحنه استان قزوین برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار