عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛

حضور پرشور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن دشمنان انقلاب اسلامی را ذلیل‌تر کرد‌

آیت الله فاضل‌لنکرانی گفت:خداوند را شکر می‌کنم که هر سال مردم انقلابی‌ در راهپیمایی حضور پیداکرده و دشمن را مأیوس می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک این روز به رهبر معظم انقلاب و ملت انقلابی ایران گفت: خداوند را شکر می‌کنم که هر سال مردم انقلابی‌تر از گذشته در راهپیمایی حضور پیداکرده و دشمن را مأیوس می‌کنند.

آیت الله فاضل‌لنکرانی با اشاره به تقارن راهپیمایی ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: این همزمانی برای مردم انگیزه ایجاد کرده تا نسبت به انقلاب اسلامی و راه و اهداف شهدای والا مقام احساس دین بیشتری کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود:هرسال بینش و آگاهی مردم به هدایت‌های رهبری و عداوت و دشمنی استکبار بالاتر می‌رود و حضور جدی‌تر مردم خصوصاً نسل جوانان را شاهد هستیم.

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه این تقارن، مردم را نسبت به حفظ ارزش‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی پایدارتر و مقاوم‌تر کرد، یادآورشد: امیدوارم حضور مردم در این راهپیمایی، دشمنان انقلاب اسلامی ایران را ذلیل‌تر کند و انقلاب به پیروزی نهایی برسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار