استاندار بوشهر گفت: با توجه به تحریم‌ها و فشارهای آمریکایی‌ها علیه کشورمان، حضور مردم می‌تواند پاسخی به شعارها، موضع‌گیری‌ها و ترفند‌های آنان باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جمع راهپیمایان با قدردانی از حضور با شکوه مردم بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز مردم همیشه در صحنه بوشهر پا به پای مردم سایر ایران اسلامی در راهپیمایی چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

او، با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکا در اهداف خود علیه ایران اسلامی ناکام مانده است، افزود: با توجه به شرایطی که قرار داریم بحث تحریم‌ها و فشار حداکثری که آمریکایی‌ها مطرح می‌کنند حضور مردم می‌تواند پاسخی به شعارها، موضع‌گیری‌ها و ترفند‌های آنان باشد.

استاندار بوشهر افزود: دشمنان می‌دانند ملت ایران در همه عرصه‌ها حامی انقلاب هستند و از حمایت دستاورد‌های انقلاب دست بردار نیستند و نمی‌گذارند دشمن به اهداف خود دست یابد.

گراوند با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان بیان کرد: ملت ایران سختی‌ها را تحمل می‌کند، ولی در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آید و این حضور حماسی مردم نشان از حمایت قاطع ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.