سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی به استقبال دیدار تیم‌های العین امارات و سپاهان اصفهان رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ امروز (سه شنبه) العین میزبان سپاهان ایران است که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی به استقبال این دیدار رفت.

در گزارش AFC آمده است: العین، فاتح اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا در اولین بازی گروه D لیگ قهرمانان ۲۰۲۰، روزسه شنبه در ورزشگاه هزه بن زاید از سپاهان جمهوری اسلامی ایران پذیرایی می‌کند.

میزبان پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶ و شکست ناراحت کننده برابر جونبوک هیوندای موتورز، در دوره‌های اخیر ناکام بوده است. سال گذشته، آن‌ها بدون کسب امتیاز در انتهای گروه خود جای گرفتند.

هیئت مدیره باشگاه برای اصلاح امور، در طول دو پنجره نقل و انتقالات گذشته مشغول ایجاد تغییر بوده و بازیکنانی مانند کودیو لابا مهاجم تیم ملی توگو و بائویرژان اسلامخان بازیکن ملی پوش قزاقستان، را به خدمت گرفته اند. پدرو امانوئل، کاپیتان سابق باشگاه پورتو به عنوان سرمربی منصوب شده که ماموریت او تغییر سرنوشت باشگاه است.

لابا در شش ماه اول حضورش در این باشگاه، موفقیت بزرگی داشته است. این بازیکن ۲۸ ساله با ۱۵ گل زده در ۱۵ بازی در صدر جدول گلزنان لیگ امارات متحده عربی قرار دارد، در حالی که این باشگاه در فاصله کمی از صدر جدول لیگ قرار دارد و در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در جایگاه چهارم جای گرفته و فقط شش امتیاز با شباب الاهلی صدرنشین فاصله دارد.

سپاهان، مشتری چند ساله لیگ قهرمانان آسیا، پس از اولین حضور خود در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳، برای دوازدهمین بار به این رقابت‌ها برگشته است.

نایب قهرمانی آن‌ها در سال ۲۰۰۷، فقط توسط پرسپولیس در سال ۲۰۱۸ تکرار شد که این بهترین نتیجه برای تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها از فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۲ به بعد بوده است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۲۰۱۹-۲۰۱۸ شناخته شدند و در ژانویه با اضافه شدن محسن القسانی، مهاجم تیم ملی عمان، تیم خود را تقویت کردند. آن‌ها در شرایطی به العین سفر می‌کنند که تنها یکی از ۵ بازی اخیر خود را در لیگ داخلی واگذار کرده اند و خود را بعد از پرسپولیس در جای دوم جدول می‌بینند.

۲ تیم بار‌ها در این رقابت‌ها با هم بازی کرده اند، العین و سپاهان شش بار به مصاف هم رفته اند که اماراتی‌ها در سه نوبت برنده شده اند و ایرانی‌ها نتوانسته اند هیچ پیروزی‌ای ثبت کنند.‌

ای ف سی در پایان می‌پرسد، آیا سه شنبه می‌تواند شروع تغییر این کارنامه برای سپاهان باشد یا اینکه العین برتری خود را باردیگر اثبات خواهد کرد؟


بیشتر بخوانید:

 غایبان سپاهان مقابل العین امارات مشخص شدند

عرق‌گیری سرخپوشان پیش از دیدار با الدحیل


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار