نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماد عبودیت و یک شیعه واقعی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی شیرازی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد اظهار داشت: در این روز مردم ایران به صحنه آمده اند تا با امام خود تجدید پیمان و اعلام کنند که پای انقلاب ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: این شهید والامقام نماد عبودیت و یک شیعه واقعی بود.

او اضافه کرد: سردار سلیمانی در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کرد تا با خون خود، دشمنان اسلام و نظام اسلامی از جمله رژیم صهیونیستی را زیر و زبر کند و پرچم اسلام را در جهان به اهتزاز در آورد.

شیرازی ادامه داد: انقلاب اسلامی در قلب و دل مردم ایران روشنی ایجاد کرد و مردم را از ظلمات به سوی نور و صراط مستقیم الهی و کمال رهنمون کرد.

نماینده ولی فقیه در نیروی سپاه قدس گفت: این ملت از زن و مرد شهادت دادند که از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی با خون خود دفاع کنند.

او افزود: دشمنان بدانند ملت ایران با این انقلاب و ولایت ماندنی است، توطئه دشمن شکست خورده و پرچم انقلاب در جهان به اهتزاز در خواهد آمد.

شیرازی اضافه کرد: این مردم همان ملتی است که هزاران بار در راه اسلام و ولایت در صحنه حضور پیدا کردند، با انقلاب ایستادند، پای موازین اسلامی و ارزش‌ها وفادار ماندند، و امروز آمده‌اند تا در این راهپیمایی به دشمنان ولایت و انقلاب اعلام کنند که تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‌اند.

او اظهار داشت: دشمنان فکر کردند اگر سردار سلیمانی را به شهادت برسانند به اهداف خود خواهند رسید، اما نه تنها نیروی قدس سپاه و ایران بلکه تمام جبهه مقاومت با قدرت و شجاعت انتقام شهید را خواهد گرفت.

شیرازی ادامه داد: زمانی دل همه ما آرام خواهد گرفت که عاملان ترور سردار شهید سلیمانی در دادگاه بین‌المللی محاکمه شوند و به سزای عمل مذبوحانه خودشان برسند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.