مدیر عامل ستاد دیه استان یزد گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۱ مددجوی جرائم غیر عمد به آغوش خانوده بازگشتند.

اسلام افشون مدیر عامل ستاد دیه استان یزد در گفت  گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: طی آیینی با حضور مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس ستاد دیه و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد تعداد ۱۱ مددجو محکوم مالی از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

او افزود: کل مبلغ بدهی این ۱۱ مددجو ۶۴ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۳۵ میلیارد ریال را از سوی کمیته صلح و سازش از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۲۹ میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز گردیده است.

افشون  ادامه داد:  با اجرای طرح فجر نور ۱۱ مددجوی جرائم غیر عمد امروز به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آزاد شدند.

او گفت:  طرح و همزمان با دهه فجر امسال ۲۱۱ مدد جوی جرائم غیر عمد به کمک خیرین، اخذ رضایت از شکات و مددکاران از بند رهایی یافتند.

مدیر کل زندان‌های استان یزد با بیان اینکه کل بدهی این ۲۱۱ نفر ۷۴۵ میلیارد ریال بوده است تصریح کرد: از جرائم این زندانیان به مبلغ ۶۸۶ گذشت شده و ۵۹ میلیارد ریال از طریق ستاد دیه و خیرین پرداخت شده است.

افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد نیز گفت: ۲۸۳ نفر محکوم جرائم غیر عمد در زندان‌های استان یزد هستند که برای آزادی آن‌ها مبلغ ۸۶۶ میلیارد ریال نیاز است.

دستگیری و یاری رساندن به هم نوع باقیات الصالحاتی است که در سال‌های اخیر رواج یافته است، خیر و احسانی که همت پیش از پیش دلسوزان را می‌طلبد.

مدیر عامل ستاد دیه استان یزدآ ادامه داد : طرح نور به مناسبت ایام الله دهه فجر از سوی ستاد دیه استان یزد اجرا و با تبلیغات شهری از خیرین و مردم برای کمک به مددجویان جرائم غیر عمد دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.