حجت‌الاسلام آقاتهرانی گفت: باید تلاش کنیم تا به سمت وحدت واقعی حرکت کنیم.

رد صلاحیت نمایندگان به علت فساد مالی خیلی افتضاح استبه گزارش خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری درحاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت انبوهی را امروز در سرمای تهران مشاهده کرده‌ایم این در حالی است که شب گذشته در تهران برف آمده است و حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار دلگرمی می‌دهد.

او افزود: کار آمریکا و استکبار جهانی ندیدن جمعیت راهپیمایی‌های تهران است و ما نباید اصلا آمریکایی‌ها را به حساب آوریم و به آنها توجهی کنیم، اما باید دشمن را شناخته و حواس خود را جمع کنیم.

دبیرکل جبهه پایداری تصریح کرد: درگیر شدن با یکدیگر در موضوعات مختلف به هیچ وجه جواب نمی‌دهد و باید تلاش کنیم تا به سمت وحدت واقعی حرکت کنیم.

دبیر کل جبهه پایداری گفت: همانطور که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک هدف واحد را دنبال می‌کنند مسئولان هم باید هدف مشترکی را دنبال کنند.

او با بیان اینکه مردم کشورمان بسیار خوب هستند و بزرگ‌تر‌ها و مسئولان باید در عملکرد خود مراقبت لازم را داشته و درست عمل کنند گفت: مردم باید محکم پای انتخابات آمده و بدانیم که این حضور گسترده مشت محکم بر دهان استکبار جهانی و آمریکایی‌هاست.

آقاتهرانی با اشاره به انتخابات مجلس گفت: باید در انتخاب نمایندگان خود دقت کرده و انتخاب صحیحی را داشته باشیم.

او بیان کرد: نباید شاهد مجلسی باشیم که بعد از ۴ سال بگویند ۹۰ نفر از نمایندگان رد صلاحیت شده‌اند که خیلی افتضاح است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار