ملت ایران هرگز با قاتلان سردار سلیمانی مذاکره نمی‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ملت ایران با قاتلان حاج قاسم سلیمانی مذاکره نخواهند کرد.

ملت ایران هرگز با قاتلان سردار سلیمانی مذاکره نمی‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام کریمی تبار در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان شهید کشوری این شهر، اظهار کرد: روز ۲۲ بهمن روز پیروزی حق بر باطل، روز سرآغاز حکومت جهانی اسلام، روز تحقق آیات الهی، روز امید مستضعفان و روز یاس و ناامیدی مستکبران و ستمگران است.

او افزود : انقلاب اسلامی نه تنها حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و طاغوت داخل کشور را به زباله دان تاریخ فرستاد بلکه دست استکبار جهانی را از کشور ما کوتاه کرد، انقلاب اسلامی ما را از ذلت بندگی طاغوت به عزت بندگی خدا در آورد و نور امید و عدالت را در دل مستضعفان و مظلومان جهان روشن کرد.

کریمی تبار گفت : امروز به برکت انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی شکل گرفته و نور انقلاب اسلامی ما فراتر از مرز‌های ما، عدالتخواهان و پویندگان حقیقت را به سوی عدالت آزادی فرا می‌خواند، انقلاب اسلامی ما معادلات مادی ابرقدرت‌ها را به هم ریخت و روز به روز بر طرفداران انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت نوظهور که تمام افکار خردمندان دنیا را متوجه خود کرده است، افزوده می‌شود.

امام جمعه ایلام اظهار کرد : انقلاب اسلامی ما معادلات مادی را به هم ریخت و معادلات جدید حضور و دست خداوند متعال در صحنه اداره اجتماع، معنویت و فطرت انسانی را به نمایش گذاشت، جشن انقلاب اسلامی، ابراز قدرت مردم در برابر آمریکا، اسرائیل و انگلیس است که تمام توان خود را به کار گرفتند تا انقلاب اسلامی، شکل نگیرد، ادامه پیدا نکند، مسیر نورانی آن را منحرف کنند و هیچگاه به چهل سالگی خود نرسد.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد : خدا را سپاسگزاریم که چهل و یکمین سالگرد انقلاب را با همان شور، اشتیاق و شعار‌های پرطراوت اول انقلاب برگزار می‌کنیم، درود بر شما خواهران و برادرانی که سرمای استخوان‌سوز امروز، مانعتان نشد و این چنین با حضور پر اقتدار و پرمعنا، عزت و قدرت مردم ایران اسلامی را در برابر استکبار جهانی به نمایش گذاشتید.

 

او گفت: این حضور، نشان دهنده پیمودن گام دوم انقلاب برای رسیدن به قله تمدن اسلامی در کشور و در سراسر جهان و تحقق شعار «ما می‌توانیم» در کشور عزیز ایران اسلامی است، امروز مردم نشان دادند که شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی که خون بهای شهدای عزیز است، در حال اجرا شدن کامل است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: کشور‌هایی که دست تسلیم را برابر آمریکا بالا بردند، برای ادامه حیاتشان، چشم امید به کمک‌های مادی آن‌ها دارند و بشکه‌های نفت را در اختیار دشمنان قرار می‌دهند، اما جمهوری اسلامی در حال جنگ و تحریم، آن چنان پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی دارد که گوی سبقت را از همه کشور‌هایی منطقه ربوده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.