عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور پور شور مردم همدان در این روز سرد زمستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستودنی است.

حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن به رخ کشیدن قدرت ایران به جهانیان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عزت الله ضرغامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  و سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن همدان با اشاره به حضور باشکوه مردم همدان در سرمای هوا زیر صفر همدان گفت:حضور مردم در این هوا ستودنی است.

او با بیان اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی امروز تجدید میثاقی دوباره با حاج قاسم سلیمانی و امام خامنه ای داشته اند افزود: این انقلاب اسلامی انحصاری نیست و مردم با حضور پر شورتر در انتخابات قدرت انقلاب اسلامی را بیش از پیش به جهانیان ثابت خواهند کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم به نظام و انقلاب علاقمند و وفادار هستند بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همه مردم را از هر طیف و گروهی برای آینده روشن کشور به حضور در انتخابات دعوت کردند.

ضرغامی با بیان اینکه شرکت در انتخابات سربلندی کشور و نظام اسلامی را در پی دارد، بیان کرد:  روح حاج قاسم سلیمانی این شکوه حضور مردم بزرگ ایران را نظاره گر است.

او با اشاره به جعیت تاریخی و بی نظیر مردم در مراسم تشییع سردار دل ها، بیان کرد:  شعار های و هجمه های دشمن رنگ می بازد و آرمان های مردم و انقلاب پر رنگ می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفته آینده بیان کرد:  مردم با حضور خود در پای صندوق های رای مشت محکم تری از این حضور بر دهان دشمنان نظام و انقلاب  و یاوه گویان خواهید زد.

ضرغامی تاکید کرد: مردم با هر رای خود که به صندوق می اندازند انقلاب و راه شهدا را مستحکم تر می کنند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.