حضور اقشار مختلف استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ با چهره‌های متفاوت که تصاویر حاج قاسم سلیمانی را دردست داشتند جلوه‌ای از ایستادگی و وفاداری را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اقشار مختلف استان مرکزی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ همراه با تصاویر حاج قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریست جهان، جلوه‌ای خاص جلوه ایستادگی و وفاداری را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند هنوز پای انقلاب و ارزش‌های این نظام اسلامی و مقاومت ایستاده اند و تحریم و تهدید بر ثبات قدم ان‌ها اثر ندارد و در مسیر ولایت حرکت می‌کنند.

قدرشناسی مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن از حاج قاسم سلیمانی

قدرشناسی مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن از حاج قاسم سلیمانی

قدرشناسی مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن از حاج قاسم سلیمانی

 

قدرشناسی مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن از حاج قاسم سلیمانی

امروز همه آمده بودند مرد و زن، پیر و جوان و حتی کودکان که گام به گام در مسیر اتحاد قدم بردارند؛ همه آمده بودند تا با فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل به همه جهان نشان بدهند که زیر فشار‌ها تسلیم نمی‌شوند و راهی که ۴۰ سال است انتخاب کرده اند همچنان ادامه خواهند داد.

راهپیمایی امسال یک ویژگی داشت آن هم تقارن چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

همه‌ی شهر‌های استان امروز یک صدا فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل بلند بود و مردم وفا دار استان مرکزی یکبار دیگر با حضور خودشان در صحنه، به دنیا ثابت کردند هیچگاه دست از آرمان‌های انقلاب و مقاومت بر نمی‌دارند.
سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.