فعال سیاسی گفت:مردم که از هر طیف فکری که هستند متحد شدند و این پیام ۲۲ اصلی بهمن است.

مردم از هر طیف فکری که هستند متحد شدندسید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: این روز تجدید عهدی بود که ۴۱ سال است ما شاهد آن هستیم. بزرگداشت انقلاب یکی از نعمت‌هایی  است که خداوند به ما عطا کرده و تجدید عهدی با امام خمینی است.

او ادامه داد: امام شخصیتی بود که در دنیا تحول آفرید، نه فقط در کشورمان. این حضور در واقع تجدید عهدی با مقام معظم رهبری و راهنمایی‌ها و هدایت‌های سی ساله ایشان است.

میرسلیم افزود: این حضور تجدید عهدی با خود مردم هم هست که از هر طیف فکری متحد شدند و پیام ۲۲ اصلی بهمن را می‌رساند.

او با اشاره به همزمانی یوم الله ۲۲ بهمن با اربعین شهید سپهبد سلیمانی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی دست پرورده انقلاب بود. مردم با حضور در تشییع پیکر او نشان دادند که دلشان با این دست پرورده انقلاب است.

میرسلیم با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم این بار هم انتخابات پرشور باشد. هر چه پرشور‌تر باشد نشانه اعتماد مردم به این نظام است. نباید تحت تاثیر مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی قرار بگیریم و بی رغبتی به انتخابات نشان دهیم، حضور در پای صندوق یعنی اعتقاد به استقلال و آزادگی که مفاهیم ارزشمندی است و اهمیت دارد. مِنهای نتایجی که در انتخابات به وجود می‌آید، اصلِ حضور در پای صندوق، برای استقلال کشور اهمیت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار