امام جمعه یزد گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی سفره منفعت طلبی استعمارگران برچیده شد و ایران به عزت و سربلندی رسید.

پیروزی انقلاب اسلامی سفره منفعت طلبی استعمارگران را برچیدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز، گفت: ۲۲ بهمن یادآور نعمت بزرگ الهی به ملت ایران است که دوران تاریک  حکومت طاغوت، دوران سیاست‌های مخرب استکبار و حرکت طاغوت را در هم شکست.

آیت الله ناصری با بیان اینکه پیش از انقلاب، ملت ایران در حبس آمریکا و هم پیمانانش بود، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی سفره منفعت طلبی طاغوت و استعمارگران برچیده شد، هرچند این موضوع باعث مخالفت آن ها با کشور ایران شد اما احکام الهی بر کشورمان حاکم شد و ما به جای برده آمریکا، بنده خدا شدیم.

 او در ادامه به پیمان شکنی آمریکا و اسرائیل  در طول دهه های مختلف اشاره کرد و گفت:  این کشورهای استعمارگر و منفعت طلب نه تنها  یک  قدم برای اصلاح امور  و دوستی با کشور ما برنداشتند بلکه تا توانستند از منابع و ذخایر کشورمان چپاول کردند و این انقلاب بود که جلوی دست درازی آن ها را از منابع ایران گرفت.

امام جمعه یزد اضافه کرد: آمریکا و هم پیمانانش به پشتوانه صدها هزار میلیارد پول عربستان، سعی داشتند با اتئلاف با یکدیگر و اشغال سوریه  عراق به ایران برسند و صهیونیست ها بر کشورمان حکومت کنند.

آیت الله ناصری با اینکه ایستادگی جوانان بسیجی در مقابل قدرت های جهان نشانه  عزت و اقتدار ایران و ایرانیان است، تصریح کرد: سردار سلیمانی تربیت شده ی راه و مکتب امام و الگوی همه مجاهدان و جوانان بسیجی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه مسئولان باید خادم مردم باشند، گفت باید باور کنیم به غیر از خدا هیچ به ما کمک نخواهد کرد

او افزود: مردم نباید عملکرد مسئولان را  به پای انقلاب، امام راحل و شهدا حساب کنند و اگر مسئولان کوتاهی و سوء مدیریت دارند باید در مقابل مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.