عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی 22 بهمن ساری گفت: منظور استکبار از سیاست برد برد این است که منافع نامشروع آنها به خطر نیفتد.

منظور استکبار از سیاست برد برد حفظ منافع نامشروع خودشان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری گفت: منظور استکبار از سیاست برد برد آن چیزی است که آن‌ها تایید می‌کنند تا منافع نامشروع آن‌ها به خطر نیفتد.

سعید جلیلی ادامه داد: این کشور‌ها امروز با رسوایی تمام بیان می‌کنند نه تنها درباره دانش هسته‌ای و توان موشکی بلکه درباره امور فرهنگی ایران نیز آن‌ها باید تصمیم بگیرندو حتی اجازه نمی‌دهند که  یک جوان ایرانی در یک صفحه اینستاگرام عکس سردار شهید سلیمانی را  منتشر کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور‌های مدعی آزادی به صراحت بیان می‌کنند که یک شهروند ایرانی اگر می‌خواهد پولی را جا‌به‌جا بکند باید از آنها تصمیم بگیرد.

سعید جلیلی گفت: آژانس بین المللی اتمی ۱۷ بار اعلام کرد ایران تمام توافقات خود را اجرا کرده است اما کشورهای استکباری  می گوید من یک طرفه از توافق خارج می شوم و هر کاری میخواهم انجام می دهم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کشورهای خارجی زمانی از فروختن حتی سیم خاردار به جمهوری اسلامی ایران خودداری می‌کردند اما امروز به جایی رسیدیم که می‌گویند دغدغه ما برد موشک‌های بالستیک ایران است و این نشانه قدرت ملت ایران است.

 

او با بیان اینکه عربستان سعودی ۲۸ میلیارد دلار در جنگ تحمیلی به صدام کمک کرد ، افزود:آنها می خواستند بین دو ملت ایران و عراق جدایی بیفکند  اما امروز می‌بینند عمیق ترین روابط بین ملت ایران و عراق است.

سعید جلیلی گفت: جمهوری اسلامی ایران پهپاد متهاجم آمریکا را سرنگون می‌کند و آمریکا جرأت نمی‌کند چیزی بگوید و این نمایش قدرت ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: تمام محاسبات دشمن به هم خورده است چرا که قدرتی در ایران شکل گرفته است که آحاد مردم در پرتو این انقلاب می‌تواند قدرتی تولید کنند که همه قدرت‌های شیطانی به زانو دربیایند.

او با بیان اینکه قدرت‌های استکباری همواره علیه ملت ایران توطئه افکنی داشته و همچنان دارند، گفت: قدرت‌های دنیا در برهه کنونی نیز می‌خواهند امتیازات و منافع ملی و بین‌المللی ایران را از مردم آن سلب کنند.

سعید جلیلی افزود: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که اصل آن ثابت است و ملت با قدرت وارد گام دوم انقلاب شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران توانست موفقیت‌های بزرگ را در دفاع مقدس ایجاد کند، ادامه داد: در عرصه اقتصاد نیز می‌توانیم موفقیت‌ها را تکرار کنیم هرچند دشمن تمام تلاش خود را گذاشته است تا با فشارهای اقتصادی، مردم را تسلیم کند.


انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.