سید محمود علوی گفت: مردم لرستان همواره حافظ انقلاب و ارزش‌های آن بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در این دیدار که صبح امروز در دفتر نماینده، ولی فقیه در لرستان انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی لرستان را مهد علما و فرزانگان توصیف کرد و گفت:مردم این استان ثابت کرده اند که همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

در این دیدار وزیر اطلاعات با اشاره به حضور اثرگذار مردم لرستان در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی گفت:مردم لرستان در دوران دفاع مقدس درزیر بمباران دشمن بعثی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری حماسی داشتند و ایستادگی خود را در دفاع از ارزش‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام سید محمود علوی گفت: مردم لرستان هیچ گاه گلوله‌ای علیه نظام شلیک نکرده اند.

او روز سه شنبه با حضور در میان راهپیمایان خرم آبادی افزود: پیام حضور امروز ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که تزلزلی در اراده ملت برای تداوم راه امام و شهدا ایجاد نشده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز  مردم محکم تر از همیشه پشت سر رهبری راه امام و شهدا را تداوم داده اند اظهار داشت: دشمنان همیشه فکر می کردند مشکلات مادی و اقتصادی که در زندگی مردم وارد می شود در اراده انها و حضور در صحنه انقلاب اثر می گذارد اما ملت بیدار ایران اسلامی امروز هم با حضور خود این توهمات دشمن را نقش بر آب می کنند .

سید علوی تصریح کرد: مردم ایران همواره حضور تعیین کننده ای دارند که نمونه های آن راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن و حضور پرشور پای صندوق های رای است.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: 22 بهمن ، وزیر اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.