آیت الله اسلامی گفت:مامدیون خون شهیدان هستیم وبا حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن،همه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله علی اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت دهه فجر و اهمیت برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار همانند هرسال در این راهپیمایی باشکوه شرکت می‌کنند.

آیت الله اسلامی بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مقاومت و ایستادگی و اتحاد پیروزی از رهبری است، ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب، دستاورد‌های مهمی را به دست آورد و در زمینه علمی و عمرانی و فرهنگی و ... پیشرفت داشتیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: حضور پرشور و ارزشمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیانگر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی است.

او گفت: انقلاب اسلامی با محوریت ولایت شکل گرفت و ما مدیون خون شهیدان هستیم و باید با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان و در رأس آن آمریکا را نقش بر آب کنیم.

آیت‌الله اسلامی یادآورشد: مردم همواره بهترین مسیر را شناخته‌اند و در مسیر اقتدار نظام جمهوری اسلامی گام برداشته‌اند و همین امر امنیت و اقتدار کشور را تضمین می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور گسترده مردم درصحنه موجب تداوم انقلاب اسلامی می‌شود و تأثیری جهانی و منطقه‌ای دارد و دشمن با توجه به اقتدار ملت و نظام نمی‌تواند هیچ خدشه‌ای به این کشور و انقلاب وارد کند.

آیت الله اسلامی افزود: آمریکا در طول انقلاب نتوانست در تضعیف نظام کاری از پیش ببرد و ترامپ در آتش‌افروزی‌های خو در منطقه از همین اقتدار در هراس است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: امسال این راهپیمایی و حضور از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا دشمنان نظام اسلامی یک جنگ همه‌جانبه‌ای را علیه ما در پیش‌گرفته‌اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار