مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مهم‌ترین حوادث امروز (یک شنبه ۲۲ بهمن ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال دربندر انزلی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وجود دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در محوطه یک استخر پرورش ماهی در شهرستان بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اوافزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و مشخص شد فردی در پوشش استخر پرورش ماهی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در این مکان به راه‌اندازی کرده است.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با بیان اینکه در بازرسی از این مکان ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کردند. افزود: کارشناسان ارزش دستگا‌های استخراج ارز را ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ جوانمردی اعلام کرد: در این راستا متهم ۳۵ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۴ هزار عدد مواد محترقه در صومعه‌سرا

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت افرادی در تهیه، نگهداری و فروش انواع مواد محترقه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضائی در بازرسی از دو منزل مسکونی، ۴ هزار و ۷۸۷ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: کارشناسان ارزش موادمحترقه کشف شده را ۹۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ رضا کوهستانی افزود: در این راستا دو متهم ۲۴ و ۶۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در رشت

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در پی تحقیقات انجام شده از فروش لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق توسط فردی در یک واحد صنفی در شهر رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
او افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از این مکان ۵۷۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده را ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند. گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.