مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: استان کرمان در رشته اسکیت این ظرفیت و آمادگی را دارد، در المپیاد استعداد‌های برتر میزبان رقابت‌های کشوری باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در همایش بزرگ جامعه اسکیت و آئین اختتامیه سومین دوره لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان، گرامیداشت سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در محل فرهنگسرای کوثر کرمان برگزار شد، چهل و یکمین بهار انقلاب را تبریک گفت و از تمام کسانی که تلاش کردند تا برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان در سطح استان برای ورزشکاران بتواند به نحو مطلوب ارائه خدمات داشته باشد، قدردانی کرد.

 

او افزود: در کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان، بیش از ۸۵۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی را طی ایام الله دهه فجر در دستور کار داشتیم که به همت هیئت‌های ورزشی استان و ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها برنامه‌های بسیار خوبی انجام شد و یا در حال انجام است.

او در بخش دیگری از سخنانش از آشورماهانی، رئیس هیئت اسکیت استان کرمان به واسطه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان تشکر کرد و بیان داشت: طی مدت حضور وی در رأس هیئت اسکیت استان، گستردگی خوبی را در مجموعه ورزشی تحت مدیریشان، چه به لحاظ کمی و چه کیفی و همچنین کسب عناوین و افتخارات بسیار خوبی از ورزشکارانمان در استان کرمان شاهد بودیم که این امر نتیجه‌ی یک کار برنامه محور است.

 

پاریزی از آشورماهانی به عنوان چهره‌ای علمی و تحصیل کرده در ورزش یاد کرد و گفت: وی کارش را به صورت هدفمند در حوزه اداره کل ورزش و جوانان و هیئت تحت مدیرتش اداره می‌کند که جای تقدیر دارد.

او تصریح کرد: امروز همکاران بنده در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان که مسئولیت هیئت‌های ورزشی استان را دارند، سرآمد هیئت‌های ورزشی استان هستند، البته ضمن اینکه از همه‌ی کسانی که در هیئت‌های ورزشی کار می‌کنند تشکر می‌کنم، اما باید گفت، به لحاظ ارزیابی و گسترش فعالیت در حوزه همگانی و قهرمانی، هیئت‌های مذکور عملکرد قابل قبولی داشتند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: شاهد ارتقای رشته‌های ورزشی در سطح برنامه‌های مختلف به ویژه المپیاد استعداد‌های برتر که یک کار اساسی و ریشه ایست، در حوزه وزارت ورزش و جوانان باشیم.

پاریزی بیان داشت: جزو سیاست‌های ورزش و جوانان کشور است تا این المپیاد بتواند چهره‌های جدیدی را در رده‌های سنی پایه به ورزش کشور معرفی کند.

 

او با اعلام اینکه در رشته اسکیت نیز نفراتی از این رشته را به این مسابقات اعزام کرده ایم، ابراز امیدورای کرد: در سال‌های آینده بتوانیم با اعزامی که انجام می‌دهیم، هم کسب سکو کنیم و هم کسب افتخارات تیمی برای استان کرمان را داشته باشیم.

پاریزی تصریح کرد: استان کرمان در رشته اسکیت این ظرفیت و آمادگی را دارد تا در المپیاد استعداد‌های برتر بتواند میزبان رقابت‌های کشور باشد.

 

او ضمن قدردانی از والدین به واسطه‌ی حمایت از فرزندانشان به منظور حضوری پررنگ در این رشته‌ی ورزشی افزود: از والدین که این همت و اعتقاد را دارند که فرزندانشان را در رشته‌های ورزشی حمایت می‌کند، صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم که این نگاه و این دیدگاه در بین سایر اقشار جامعه تسری یابد تا ما بتوانیم در حوزه فعالیت مان در حوزه همگانی ورزش با گستردگی که اتفاق خواهد افتاد، شاهد جامعه‌ای پویا، بانشاط و فعال باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار