شی جین پینگ در نخستین حضور در انظار عمومی پس از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد کشورش سرانجام در برابر این ویروس واگیردار پیروز خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در نخستین حضور خود در انظار عمومی پس از شیوع ویروس مرگبار کرونا اعلام کرد کشورش علیه این ویروس واگیردار پیروز خواهد شد.

او در بازدید از بیمارستان محلی که به درمان بیماران مبتلا به کرونا مشغول است، گفت: ما باید اطمینان داشته باشیم که سرانجام در نبرد علیه این بیماری واگیردار پیروز خواهیم شد.

شی جین پینگ همچنین اعلام کرد کشورش تلاش می‌کند تا اهداف اقتصادی و اجتماعی خود را محقق کرده و برای کاهش تأثیر این ویروس، تعدیلات اقتصادی انجام دهد.

او همچنین در جریان این دیدار ماسک جراحی پوشیده بود و با کادر پزشکی از طریق تماس تصویری سخن می‌گفت.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت دولت از تعدیل بالای نیرو‌ها در این کشور جلوگیری خواهد کرد.

گفتنی است شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در زمان شیوع کرونا از کانون توجه‌ها به دور بود. این در حالی است که لی که چیانگ، نخست وزیر چین از شهر ووهان، جایی که بیماری واگیردار کرونا از آنجا منتشر شد، بازدید کرده است.

ویروس کرونا تاکنون جان بیش از ۹۰۰ نفر را گرفته و پکن را مجبور کرده تا تعطیلات را برای مشاغل تمدید کرده و قوانین کنترلی شدیدی را در شهر‌های بزرگ اعمال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار