حزب مردمی اصلاحات در بیانیه‌ای عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی (ره) منشأ تحولات عظیم در منطقه و جهان شده است.

به گزارش حوزه   احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب مردمی اصلاحات به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای را صادر و از آحاد مردم ایران برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی (ره) و در ادامه هدایت‌های حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.

رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را می‌توان «تبعیت از ولایت فقیه»، «وحدت ملی» و «حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب» معرفی کرده و آن را شرح داد که موفقیت‌های حیرت انگیز انقلاب اسلامی تأثیرات شگرف خود در محیط بین‌الملل را بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته و جهان امروز خواستار فراهم شدن بستر‌های لازم برای برخورداری از نقشه راه، طرح‌ها و الگو‌های جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون سازی ساختار و هندسه قدرت است.

تردیدی نیست که ملت ایران یوم الله ۲۲ بهمن را فرصتی مبارک برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام (ره)، شهدای تاریخ ساز و مردانی بزرگ همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیعت دوباره با، ولی فقیه زمان، توانمندی‌های سرشار خود را به جبهه گسترده بد‌خواهان نظام که تغییر ماهیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را هدف گذاری کرده‌اند قلمداد و این پیام قاطع و معنا دار را به آنان می‌دهد که با حضور حداکثری در انتخابات آینده روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران عزیز را بیمه خواهند کرد.

پس بیائید یکبار دیگر پس از ۴۱ سال انقلاب در این یوم‌الله که روز نفی استبداد است مشت‌ها را گره کرده و فریاد برآوریم که‌ای دشمنان ایران زمین ما جواب شما را در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وحدت آحاد ملت ایران نشان خواهیم داد.

در ضمن از کلیه آحاد مردم شهید پرور اسلامی در سراسر ایران و جهان، احزاب و سیاسیون و تشکل‌ها و سایر نهاد‌ها دعوت می‌کند یکبار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس کرده و با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مایه وحدت، همدلی و دوستی فی‌مابین آحاد مختلف کشور شوند تا درس دیگری باشد برای جهانیان.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار