استاندار کرمانشاه گفت : هر چه حضور مردم در دو رویداد پیش‌رو (راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات) پررنگ باشد، قطعا تضمین کننده و نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : دهه فجر فرصت مناسبی است که دستگاه‌های اجرایی ارتباط خیلی نزدیکی و بدون واسطه‌ای را با مردم داشته باشند.

او گفت : در این دیدار‌ها ضمن اینکه شهروندان مشکلات خود را با مسؤولان در میان می‌گذارند، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز برای مردم تشریح می‌شود.

استاندار کرمانشاه، از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که برای ما ایرانیان یک قهرمان ملی است یاد کرد و گفت: این شهید بزرگوار برای یک اسطوره مقاومت برای جهان اسلام است.

او با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران، افزود: موشک‌باران بزرگ‌ترین پایگاه موشکی آمریکا در راستای انتقام خون این شهید بزرگوار بیانگر اقتدار نطام است، در طول ۴۰ سال گذشته هیچ کشوری جرات شلیکگلوله‌ای به این صورت را نداشته که این ناشی از خودباوری واعتماد به نفس مردم این دیار است.

بازوند، توجه به محرومان و محرومیت‌زدایی را در قالب دیگر دستاورد‌های نظام عنوان کرد و افزود: تشکیل سازمان‌های همچون کمیته امداد، سازمان جهاد سازندگی و. در راستای این بود که نظام جمهوری اسلامی یک توجه ویژه‌ای به بحث محرومیت ومحرومیت‌زدایی داشته است.

او به افتتاح و آغاز به کار یک‌هزار و ۱۶۶ پروژه بهمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و گفت: در این رابطه ۱۰ هزار و ۲۸۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که با اشتغالزایی حدود ۸ هزار نفر همراه است.

بازوند با یادآوری راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه همزمان به چهلمین روز از شهادت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سردار دل‌ها، شهید سپهبد حلج قاسم سلیمانی، افزود: ۲ امتحان از حضور ملت ایران پیش‌رو داریم یکی فردا، راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه است.

استاندار کرمانشاه افزود: هر چه حضور پررنگ باشد، قطعا نشان دیگر از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

او گفت: مردم انقلاب را از آن خود و خود را مالک و صاحب آن می‌دانند و هر موقع احساس خطری برای انقلاب می‌کنند با حضور پرشور خود در صحنه، خطر را از بین می‌برند.

بازوند با اشاره به تفاوت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با انتخابات، گفت: حضور در ۲۲ بهمن همواره میلیونی بوده، دشمن و شبکه‌های معاند آن را چند هزار نفری توصیف می‌کنند، ولی در انتخابات حضور قابل شمارش استچرا که هر که حضور می‌یابد به نوعی حضور خود را امضا می‌کند.

او از مردم خواست در این دو رویداد پیش‌رو حضوری باشکوه داشته باشند تا دشمنان را مایوس و ناامید کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.