در چارچوب لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم فوتبال شهرخودرو ایران نتیجه را با دو گل به الهلال عربستان واگذار کرد.

باخت یک بر صفر شهرخودرو مقابل الهلال در نیمه اولبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یاران مجتبی سرآسیایی پس از برتری در بازی‌های پلی آف امروز در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به نفع الهلال پایان یافت.

 

ترکیب تیم شهرخودرو

سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، میلاد سرلک، سعید صادقی، امین قاسمی‌ نژاد، حسین مهربان و محمد قاضی 

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

 

ترکیب تیم الهلال

عبدالله معیوف، عبدالله حافظ، عبدالله العلیان، جانگ هیون سو، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، سلمان فرج، سباستین جووینکو، سالم الدوساری، کاریلو و گومیس

سرمربی: لوچسکیو

 

شرح گل ها:


الهلال عربستان ۱ شهرخودرو ایران ۰ (دقیقه ۴۵، آندره کاریو): بازیکن خارجی الهلالی‌ها در این دقیقه با شوتی غافلگیر کننده دروازه نماینده ایران را باز کرد. ضربه آندره کاریو با برخورد به مدافع شهرخودرو از بالای سر دیگر بازیکنان این تیم و فراتر از دستان سیدمهدی رحمتی وارد دروازه شهرخودرو شد.
 
الهلال عربستان ۲ شهرخودرو ایران ۰ (دقیقه ۶۹، گومیس): حرکت دیدنی آندره کاریو، هافبک پرویی الهلالی‌ها با جاگذاشتن چند مدافع تیم شهرخودرو در کنار خط عرضی زمین، با یک پاس کات بک، گومیس را صاحب توپ کرد و این مهاجم نیز توانست دروازه شهرخودرو را برای دومین بار باز کرد.

 

در دیگر دیدار این گروه تیم پاختاکور در خانه موفق شد تا با نتیجه 2-1 برابر الاهلی نماینده امارات به پیروزی برسد و موقتا صدرنشین شود.

 

انتهای پیام // ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار