معاون رییس جمهور در سفر به قزوین با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمشید انصاری معاون رئیس جمهور  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در همه دولت‌ها کار‌های ارزشمندی صورت گرفته که در دهه فجر باید این دستاورد‌های ارزشمند به اطلاع مردم برسد تا قضاوتی منصفانه داشته باشیم.

انصاری بیان کرد: به نظر می‌رسد، چون خدمت رسانی و کار‌های عمرانی در کشور به صورت مستمر صورت گرفته و برای مردم این امور عادی شده زیاد به چشم نمی‌آید و مردم آن را زیاد نمی‌بینند در حالی که دستاورد‌ها بسیار ارزشمند است.

معاون ئیس جمهور یادآورشد: در حال حاضر ۹۹ درصد جمعیت روستایی کشور دارای تسهیلات برق هستند و این کار برای دولت اصلاً اقتصادی نبوده، ولی با رویکرد عدالت محوری اجرا شده است.

انصاری تصریح کرد: در گازرسانی، آبرسانی هم کار‌های زیادی شده و دهه فجر فرصتی بای بازگو کردن این خدمات و یادآوری به مردم است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیان کرد: باید در ایام دهه فجر به مردم بگوییم قبلاً کجا بودیم و امروز کجا هستیم تا قضاوتی عادلانه داشته باشند البته توقع مردم بجاست، ولی مراقب باشیم بی انصافی نشود.

انصاری گفت: اولویت‌ها در دولت‌ها متفاوت بوده است و کاستی‌هایی هم داشته ایم که باید آن را جبران کنیم تا رضایت مردم جلب شود.

او اظهار داشت: اگر نفت فروختیم و مالیات گرفتیم و اوراق منتشر کردیم همه را در کشور هزینه کرده ایم و باید این کار‌ها به اطلاع مردم رسانده شود.

معاون رئیس جمهور از همکاری امام جمعه قزوین در حمایت از دولتمردان و مدیران استان تشکر کرد و گفت: امیدواریم این حمایت‌ها برای تقویت انگیزه مدیران به کار بیشتر ادامه یابد.

انصاری در باره جایگاه بودجه استان قزوین هم بیان کرد: قرار گرفتن قزوین در ردیف ۲۷ بودجه کشور منصفانه نیست، زیرا این استان در اقتصاد کشور نقش مهمی دارد و این موضوع را در تهران توسط کارشناسان بررسی می‌کنیم تا شاید وضعیت آن بهبود یابد.

نماینده، ولی فقیه در استان هم در این دیدار گفت: مردم از دولتمردان و مدیران انتظار دارند با خدمت رسانی صادقانه بدنبال تحقق عدالت در جامعه و گره گشایی از مشکلات باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: هر چه مردم دارای افتخارات و سابقه قابل عرضه تاریخی بیشتری باشند، امروز نیز فرهنگشان متفاوت و انتظاراتشان در مسائل عدالت‌خواهی که به فطرت انسان‌ها باز می‌گردد، بیشتر خواهد بود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه اسلام درب‌هایی دارد که مردم از آن‌ها وارد اسلام می‌شوند، خاطرنشان کرد: یکی از درب‌هایی که اهمیت بالایی دارد و اسلام را برای پیروان مذاهب دیگر جذاب می‌کند، کرامت است و باید به دیگران نشان دهیم که کرامت انسان‌ها در مذهب و دین ما اهمیت بالایی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی «عدالت» را یکی از درب‌های ورود به اسلام معرفی کرد که بسیاری از مردم به وسیله آن به اسلام روی آورده‌اند و افزود: هر چه مردم عدالت بیشتری از سوی مسئولان ببینند، امیدوارتر می‌شوند و نگاه و رویکرد مثبتی که به نظام و کشور دارند، ارتقا پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.