معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت:یک مرکز مشاوره و ارایه خدمات پرستاری در منزل ویک کلینیک آموزش و مشاوره پرستاری در بیمارستان شهید رجایی کرج گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در حاشیه افتتاح مرکز مشاوره و ارایه خدمات پرستار در منزل گفت:یک مرکز مشاوره و ارایه خدمات پرستاری در منزل ویک کلینیک آموزش و مشاوره پرستاری در بیمارستان شهید رجایی کرج با حضور دکتر حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت گشایش یافت.

حضرتی افزود: این مراکز برای مراقبت از بیمارانی که دیگر نیازی نیست در بیمارستان بستری باشد و می‌تواند روند درمانی و مراقبت خود را در منزل با شرایط مناسب و راحت تری ادامه دهند در کشور راه اندازی می‌شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت : بیماران سکته مغزی، نارسایی مزمن قلبی، انسداد ریوی از جمله بیمارانی هستند که می‌توانند ادامه روند درمانی و مراقبت لازم را در منزل دریافت کنند و این آسایش و آرامش بیشتری برای بیمار و خانواده‌ها به همراه دارد.

حضرتی افزود : در حال حاضر ۲۰ مرکز مراقبت پرستاری در استان البرز با مجوز‌های لازم از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی البرز فعال می‌باشند و امروز نیز یکی از این مراکز کرج افتتاح شد.

او با تاکید بر گسترش کلینیک‌ها آموزش و مشاوره پرستاری در مراکز درمانی گفت: تا کنون در استان البرز ۸ کلینیک آموزش و مشاوره پرستاری راه اندازی شده است و امروز یکی دیگر از این کلینیک‌های پرستاری در بیمارستان شهید رجایی افتتاح شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت هدف از راه اندازی کلینیک‌های آموزش و مشاوره پرستاری را ترخیص ایمن، آموزش بعد از ترخیص، خود مراقبتی عنوان کرد.

انتهای پیام/ خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.