مسابقات اسکی آلپاین استان فارس با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

محمد یزدان پناه رییس هیات اسکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی استان فارس گرامیداشت دهه مبارک فجر در پیست بین المللی پولادکف و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

او ادامه داد: در رده سنی نونهالان پسر، محمد مهدی غلامی، علی احمدپور و معین عابدی فر اول تا سوم شدند و در رده سنی جوانان، آرش صالحی وحسین ملک نسب مقام اول و دوم را بدست آوردند.

رییس هیات اسکی استان فارس اظهار کرد: در مسابقات رده سنی بزرگسالان علی رئیسی، محمد ساسانی فر و مهدی گودرزی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رقابت‌های نونهالان دختر، هستی شاکری قهرمان شد و ساینا رضایی در مکان دوم قرار گرفت.

یزدان پناه افزود: در رقابت‌های جوانان دختران، مینا غلامی قهرمان شد و در مسابقات رده پیشکسوتان رده اول، احمدشاکری بر سکوی قهرمان ایستاد، مهدی طهماسبی دوم شد و علی جمشیدنژاد مدال برنز را به خود اختصاص داد.

او اضافه کرد: همچنین در رقابت رده دوم پیشکسوتان هاشم خسروانی، محمد عزیزمنش و روح الله رضایی عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رقابت‌های بانوان پیشکسوت فارسی، سمیه صدیق، امینه ساکت و شرف عابدی به مدال طلا، نقره و برنز دست یافتند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار