میرلوحی با اشاره به اینکه در گذشته فقط ۱۸ شرکت مجاز به مشارکت در مزایده‌های پسماند بودند، گفت: انحصار آن‌ها را می‌شکنیم.

کاظمی/نابودی هزار میلیارد تومان از سهم شهرداری در حوزه پسماند در سالهای قبل/ انحصار مافیای پسماند را می‌شکنیمسید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه شهرداری تهران در سال ۹۶ از طریق جمع‌آوری پسماند خشک ۱۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرد و در سال ۹۷ این قرارداد را به ۲۰۰ میلیارد تومان رساند، گفت: برای سال بعد تلاش می‌کنیم که این درآمد را تا سه برابر افزایش دهیم، چنانچه تاکنون هم موفق شدیم نسبت به دوره قبل درآمد ناشی از جمع‌آوری پسماند خشک را ۶۰ برابر کنیم.

وی با تأکید بر اینکه برای کاهش تولید پسماند در چند سال گذشته تحول جدی صورت نگرفته است، افزود: همچنان میزان تولید پسماند خشک بر روی ۹ هزار تن است.


بیشتر بخوانید: جمع آوری سرشاخه‌های هرس شده در سطح شهر


عضو شورای شهر تهران گفت: تا نیمه سال ۹۷ فقط ۱۸ شرکت در حوزه جمع‌آوری پسماند خشک کار می‌کردند و به دیگران اجازه ورود نمی‌دادند، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا انحصار قرارداد‌های پسماند خشک شکسته شود تا با رقابتی شدن فضا قرارداد‌های واقعی‌تری منعقد کنیم.

میرلوحی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داده که یک هزار میلیارد تومان از سهم شهرداری تهران در پسماند خشک نابود شده و ما هم بالاخره انحصار مافیای پسماند را می‌شکنیم و وضعیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار