معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مراقبت‌های لازم برای پیشگیری و مقابله با انتقال ویروس کرونا در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بازدید از پایگاه‌های مراقبت مرزی استان گفت: با توجه به اهمیت موضوع همه مراقبت‌های لازم برای مقابله با انتقال ویروس کرونا در حال انجام است.

او  افزود: هماهنگی‌های بین‌بخشی برای بسیج امکانات استان مثبت بوده و مراقبان بهداشتی در پایگاه‌های مراقبت مرزی به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت مشغولند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: با دستور استاندار بوشهر همه دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام همکاری لازم با دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه شده‌اند.

خواجه ئیان گفت: مراقبان مرزی همه افراد وارد شده به کشور را از نظر سلامتی بررسی می‌کنند و دانشگاه علوم پزشکی مطابق وظیفه ذاتی خود همه امکانات را برای حفظ سلامتی جامعه بکار خواهد گرفت.

اوف با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت فردی در پیشگیری از بیماری‌های واگیر از جمله کرونا، از مردم خواست توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و اطلاعات لازم را از منابع علمی به دست آورند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.