همزمان با دهه فجر ۱۷ طرح آموزشی خدماتی و عمران روستایی در مراغه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،همزمان با دهه فجر ۱۷ طرح آموزشی، خدماتی و عمران روستایی در مراغه افتتاح شد.

برای این طرح‌ها شامل ساختمان هنرستان ۱۸ کلاسه کشاورزی، مجتمع پایه یک و دو آزمون راهنمایی و رانندگی، نوسازی ۴۰۰ واحد مسکونی و ۱۴ طرح بهسازی و آسفالت روستایی در مجموع ۴۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 شکری فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: ساختمان جدید هنرستان کشاورزی با ۱۸ کلاس درس با ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع زیربنابا اعتبار ۹۰ میلیارد ریال احداث شده است.

 شکری افزود: برای راه اندازی مجتمع آزمون پایه یک و دو، راهنمایی و رانندگی توسط بخش خصوصی با اشتغال زایی ۱۵ نفر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او افزود: همزمان با دهه فجر امروز ۴۰۰ واحد مقاوم سازی شده در روستا‌های مراغه با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال همزمان به بهره برداری رسید.

 شکری افزود: امروز همچنین ۱۴ طرح بهسازی محیط روستا‌ها شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت در ۱۴ روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

 فرماندار مراغه گفت: امروز با کلنگ زنی مخزن ۵ هزار متر مکعبی ذخیره آب شهری در مراغه، عملیات اجرایی این طرح با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.