مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز در جلسه کمیته درآمدی بر تلاش همه جانبه بخش‌های مختلف برای وصول درآمد‌های مصوب و رویکرد مشارکت محوری در موضوعات درامدی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز در جلسه کمیته درآمدیاین منطقه گفت: شهرداری وظایف متعددی در قبال رفع نیازمندی‌های شهر و زندگی شهروندی دارد و بی شک پاسخگویی به این نیازمندی‌ها بدون صرف هزینه‌های مالی ممکن نمی‌شود.

او افزود: با رشد سریع شهرنشینی و معضلات و پیچیدگی‌های شهر‌های امروزی، موجب گستردگی و تنوع وظایف و خدمات شهرداری‌ها شده است.

خدامرادی بیان داشت: در این میان انتظارات و خواسته‌های شهروندان نیز با گسترش ارتباطات و مدرنیزه شدن کلیه امور روز به روز در حال افزایش است و مستلزم توسعه خدمات شهری است؛ لذا رعایت حقوق شهروندی طلب می‌نماید که با این پدیده روبه گسترش، سنجیده و با برنامه ریزی برخورد گردد.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز تصریح کرد: درآمد‌های ناپایدار کنونی ضامن مطمئنی برای رشد و توسعه کلان در بستر‌های شهری نیستند و بر این اساس و با محور قرار دادن این موضوع که طراحی الگوی منطقی توسعه شهری و جذب درآمد‌های پایدار راهکاری برای پویایی ساختار‌های شهری است و از مهم‌ترین مسائل شهرداری‌ها در سرتاسر جهان ایجاد منابع کافی مالی جهت تامین هزینه خدمات ارائه شده می‌باشد..

این مقام مسئول گفت: راه کار‌های وصول مطالبات معوقه شهرداری منطقه، تخفیفات ویژه خوش حسابی برای وصول عوارض و نیز وصول بدهی‌های شهروندان، تأمین نیرو‌های انسانی (مأمورین ابلاغ) واحد‌های پیگیری کننده مطالبات شهرداری، تسریع در صدور پروانه ساختمانی، برگزاری منظم جلسات کمیته درآمد، ارایه گزارش اقدامات انجام شده و پیشنهادات کاربردی توسط واحد‌ها جهت افزایش درآمد‌ها و کاهش هزینه‌ها به صورت هفتگی به تصویب و امضای اعضا رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.