به مناسبت دهه فجر، پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در ۱۰ روستای کم برخوردار استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عابدی مدیر روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، گفت: هم‌زمان با دهه فجر برنامه پیک امید کانون با هدف توسعه عدالت فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان روستایی با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار برگزار شد.

او افزود:هم‌ زمان با دهه فجر ۱۰ برنامه پیک امید با حضور مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری در ۱۰ روستای استان از قبیل سیمرغ، فریدونکنا، رمحمودآباد، نور، نوشهر-تنکابن، نشتارود، نکا و کیاسر به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری برای کودکان و نوجوانان روستایی پرداخت.

عابدی گفت:بر همین اساس، طرح پیک امید در سومین روز از دهه فجر در روستا‌های شهرستان‌های نور، محمودآباد و قائمشهر اجرا شد و در دور بعدی خود در روستا‌های شهرستان؛ نکا، سیمرغ و فریدونکنار و چهاردانگه ساری انجام شد.

او افزود:طرح پیک امید با حضور مدیر کل کانون مازندران، معاون فرهنگی و دیگر کارکنان این اداره کل در مدرسه ابتدایی شهید قاسمی روستای باباکلا چهاردانگه کیاسر با انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی، اجرای نمایش عروسکی و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان دانش آموز روستایی برگزار شد.

عابدی گفت:همین برنامه با همکارای کتابخانه سیار و مرکز فرهنگی هنری نکا در روستای دوراب شهرستان با انجام فعالیت‌های قصه گویی، معرفی وقایع و ایام، بازی و سرگرمی، کاردستی به همراه پذیرایی و اهدای جوایز صورت پذیرفت.

او افزود: پیک امید کانون پرورش فکری شهرستان سیمرغ هم با همکاری امام جمعه، بخشداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه عمومی، آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ در مدرسه شهید رحمان رضایی روستای سنگ تاب با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و بازی و سرگرمی و اهدای جوایز و کتاب به کودکان ونوجوانان روستایی اجرا شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران گفت:در شهرستان فریدونکنار نیز طرح پیک امید توسط مرکز فرهنگی هنری و کتابخانه سیار روستایی این شهرستان، با برنامه‌های متنوع و پرنشاط فرهنگی و هنری در مدرسه شهید یزدانخواه روستای حسین آباد برگزار شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار