سرهنگ رودباری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دانشجویان دانشگاه شهید ستاری در بالاترین سطح آموزش می‌بینند

فرمانده دانشگاه شهید ستاری گفت: امروز تمامی خلبان‌هایی که پیش از انقلاب در آمریکا آموزش می‌دیدند در داخل کشور تربیت می‌شوند.

سرهنگ علیرضا رودباری فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تفاوت دانشگاه هوایی شهید ستاری از زمان تاسیس تا امروز اظهار کرد: پیش از انقلاب تمام آموزش‌های نیروی هوایی در کشور‌های غربی از جمله آمریکا انجام می‌شد، اما به لطف انقلاب در سال ۱۳۶۷ دانشگاه هوایی شهید ستاری تاسیس شد.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری ادامه داد: از آن زمان دیگر تمام آموزش‌های هوانوردی در داخل کشور انجام می‌شود و با توجه به تحریم‌ها تلاش شده تا نیاز‌های کشور تولید شود و در این زمینه دانشگاه هوایی شهید ستاری نقش بسیار ویژه‌ای را بازی می‌کند.

او تصریح کرد: امروز تمامی خلبان‌هایی که پیش از انقلاب در آمریکا آموزش می‌دیدند در داخل کشور تربیت می‌شوند و در بالاترین سطح به خدمت گرفته می‌شوند، در حوزه فناوری‌های نوین هم امسال افتتاح دانشکده جنگال و پهپاد را داشتیم که هر دو نقش بسیار مهمی در نیرو‌های مسلح دارند.

رودباری درباره بازدید فرمانده کل ارتش از این دانشگاه گفت: دانشگاه هوایی شهید ستاری یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌ها و ماموریت محور ارتش است و به همین خاطر همیشه مورد توجه بوده و هست، در همین راستا فرمانده کل ارتش بارها از دانشگاه بازدید داشتند.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری با بیان این سال آینده دانشگاه هوایی شهید ستاری میزبان مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان ارتش است، بیان کرد: در یک ماه گذشته برنامه‌های جدیدی، چون تاسیس دانشکده پهپاد و جنگال در دانشگاه به وقوع پیوست که مورد توجه فرمانده کل ارتش قرار گرفت.

رودباری خاطر نشان کرد: سرلشکر موسوی از وضعیت آموزش، امکانات و تجهیزات دانشگاه راضی بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار