سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: این موضوع کذب است که ما طی ارسال ایمیلی درخواست ابطال رکورد فصیحی را داشته باشیم.

پاسخ عرب به حاشیه نامه جنجالی به صربستان/ هیچ نامه ای برای ابطال رکورد فصیحی ارسال نشده استبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب سرپرست فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: دوره سرپرستی یک دوره انتقالی و گذار است و با دوره ریاست تفاوت دارد. به هر حال ۳ وظیفه مهم در حوزه کاری ما اهمیت دارد. اجرای امور جاری فدراسیون اولویت اولمان محسوب می‌شود  و بعد از آن  بازی‌های المپیک تابستانی و  سپس  انتخابات فدراسیون برای ما حائز اهمیت است.

او درباره ارسال ایمیلی از سوی فدراسیون برای لغو رکورد فرناز فصیحی بیان کرد: ما تفاوتی بین ورزشکاران قائل نمی‌شویم و تنها تفاوت  این است که اتفاقا توجه ما به خانم فصیحی بیشتر از بقیه ورزشکاران است. ما فقط شنیدیم  که ایمیلی ارسال شده است، اما چنین چیزی صحت ندارد و کذب است که ما ایمیلی بزنیم و درخواست ابطال رکورد فصیحی را داشته باشیم.  پاسخ ایمیل فدراسیون صربستان هم نشان می‌دهد که آن‌ها هم به خوبی و بدون هیچ حساسیتی پاسخ بند‌های موجود نامه ما را دادند.

او ادامه داد: ۲ ورزشکار ما شامل احسان حدادی و حسن تفتیان سهمیه المپیک توکیو گرفتند و کارهایشان را پیگیری می‌کنیم. همچنین  قرارداد با مربیان احسان حدادی بسته شده  و اردو‌های او نهایی شد. علاوه بر این با مربی تفتیان هم تا المپیک قرارداد بستیم  و در حال حاضر این ورزشکار زیر نظر مربی خارجی خود  در اردوی خارج از کشور تمرین می‌کند.  

 آماده برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی هستیم 

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: هر کس باید در فدراسیون به وظایف خود عمل کند و سعی کردیم امور فنی در سازمان تیم‌های ملی بررسی شود. در طی چندین جلسه برنامه ورزشکاران و مربیان اخذ شد. به طور مثال شیری و رسولی در اردوی بلاروس هستند و برنامه‌های مهردلان هم به تصویب سازمان تیم‌های ملی رسید و در حال اجراست.

عرب تصریح کرد: ثبت نام برای انتخابات فدراسیون دوومیدانی را انجام دادیم و از این مرحله به بعد  از حیطه اختیارات فدراسیون خارج است و ما آماده برگزاری انتخابات هستیم.

عرب درباره اینکه به نظر می‌رسد برخی افراد در فدراسیون شما در حال چینش انتخاباتی هستند، گفت: در حوزه مدیریت من نگاهی بر هیچ فرد و انتخاباتی وجود ندارد. ما تنها کار خودمان را می‌کنیم و حتی در انتخاب اعضای مجمع هم بی تاثیر هستیم.

او درباره ارسال ۲ نامه به فدراسیون صربستان گفت: شجاعت این را دارم که بگویم ادبیات نامه اول ما درست نبود. ما نامه دومی به فدراسیون صربستان ارسال کردیم که متن آن تغییری نکرده است بلکه تفاوت در لحن آن بود.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: ما در مورد خانم فصیحی به طور مستقیم  تنها با او صحبت می‌کنیم مگر اینکه  فردی را به عنوان معتمد خود معرفی کند. از فصیحی خواستم تا به فدراسیون بیاید و با هم جلسه‌ای داشته باشیم که به احتمال فراوان این جلسه چهارشنبه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: حدادی: مربی آمریکایی ام مقداری از حقوقش را نگرفته است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار