استاندار هرمزگان با صدور پیامی از مردم شریف استان هرمزگان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، استاندار هرمزگان با صدور پیامی از مردم شریف استان هرمزگان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دعوت کرد.

در بخشی از پیام فریدون همتی آمده است؛ یوم الله ۲۲ بهمن روزی ماندگار و شکوهمند در تاریخ سرزمین ایران است که در آن ملت سرافراز ایران به حکومت طاغوت پایان داد و در تحولی بزرگ مقدمات برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم ساخت.

در این بیانیه آمده است؛ اینجانب از آحاد مختلف مردم نجیب، شریف و انقلابی استان هرمزگان دعوت می‌کنم تا در کنار هم در این خطه از سرزمین ایران اسلامی، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همچون گذشته حضوری گسترده و باشکوه داشته باشند و بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.