۵۳ اکیپ راهداری گیلان برای مقابله با بحران بارش برف و رفع انسداد راه‌های اصلی در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا نازک‌کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: ۵۳ اکیپ راهداری برای مقابله با بحران بارش برف و ۲۰ راهدارخانه ثابت، ۸ راهدارخانه سیار به همراه ۳۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین مشغول خدمات‌رسانی به مردم در بخش راه‌ها هستند.

او افزود: در حال حاضر و با توجه به استمرار بارش برف، بازگشایی مسیر‌ها و رفع انسداد محور‌های اصلی استان از اولویت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، با اشاره به همکاری فرمانداران ۱۶ شهرستان استان با مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مسیر برف‌روبی و باز نگهداشتن جاده‌ها را، گفت: از مردم نیز انتظار داریم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند تا عوامل راهداری به راحتی بازگشایی جاده‌ها و مسیر‌های تردد را انجام دهند.

نازک کار، از افتتاح و بهره‌برداری از ۳۳ طرح در ایام الله دهه فجر امسال با اعتباری افزون بر ۳۰۴ میلیارد ریال خبر داد و افزود: ۵۱ میلیارد ریال از این اعتبارات هزینه شده از محل منابع استانی و ۳۱ میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

او با اشاره به مشارکت ۱۹۱ میلیارد ریالی بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های راهداری گیلان گفت: روکش آسفالت بیش از ۳۹ کیلومتر راه، نصب و اجرای ۲ دستگاه پل عابر پیاده، یک دستگاه پل ماشین‌رو و افتتاح ۲ باب مجتمع خدمات رفاهی از دیگر طرح‌های افتتاح شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.