رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: از ابتدای سال ۱۰هزار کارت شارژ اتوبوس چاپ شده است.

چاپ ۱۰ هزار کارت اتوبوس شهری از ابتدای سال غلامپور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:  تا پایان سال بین هزار تا هزارو ۵۰۰ کارت شارژ دیگر صادر خواهد شد.

او با اشاره به اینکه همچنان ۵۰۰کارت دیگر نیز در دست چاپ است افزود: هزینه تمام شده هر کارت برای سازمان حمل و نقل هر نوبت با نوبت قبل متفاوت است و همزمان با نوسان بازار دچار تغییر در قیمت می‌شود.

غلامپور اظهار کرد: به طور متوسط هزینه تمام شده سفارش کارت برای سازمان حمل و نقل بین ۴هزارو ۳۰۰تا۴هزارو ۸۰۰است که بر اساس مصوبه شورای شهر هر کارت به مبلغ ۵هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند تصریح کرد: در سطح شهر ۲۴باجه موجود است و به منظور ایجاد شغل برای افراد تحت حمایت بهزیستی این باجه‌ها توسط آن‌ها اداره می‌شود.

او با بیان اینکه اعتبار هر کارت نامحدود است ، ادامه داد: استفاده از کارت علاوه برمزیت‌های آن برای شهرداری مثل واریز لحظه‌ای پول به حساب سازمان برای شهروندان به لحاظ تخفیف۴۰درصدی و رعایت بهداشت، مناسب‌تر است.

غلامپور در ادامه در خصوص نبود باجه عرضه کارت شارژ اتوبوس در طول مسیر توحید بیرجند گفت: تا قبل از این دو باجه در این مسیر وجود داشته، اما به دلیل اینکه برای عرضه کارت به دنبال حمایت مغازه داران این محدوده بوده‌ایم، اماعدم تمایل مغازه‌داران به فروش و شارژ کارت، این عمل را به تعویق انداخته و برای حل این مشکل تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.