روز ۲۲ بهمن روز شکست همه جانبه دشمن خواهد بود

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا گفت: مردم ایران با حضور آگاهانه و حماسی خود در راهپیمایی‌های بزرگداشت سالگرد انقلاب سرزندگی و پویایی انقلاب را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

روز ۲۲ بهمن روز شکست همه جانبه دشمن خواهد بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت‌الاسلام برهان باقری نماینده، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)  در جمع بسیجیان بردسکن به‌مناسبت سالگرد عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات سپاه که در محل هیأت رزمندگان اسلام بردسکن برگزار شد، گفت: امسال راهپیمایی باید همچون ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ باشد و مردم مانند همان روز در صحنه حضور داشته باشند، رهبر معظم انقلاب فرمودند که ۲۲ بهمن و ۲ اسفند دو آزمون بزرگ برای ملت ایران اسلامی است امیدواریم این دو آزمون همچون آزمون گذشته مردم ما برگ زرینی بر افتخارات کتاب ارزشمند تاریخ و برجستگی ‍‌های جمهوری اسلامی بیافزاید.
 
او ادامه داد: انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب با نشانه ولایت‌مداری را به‌خوبی دنبال کنید، چرا که مجلس قوی، نمایندگان ولایت‌مدار می‌خواهد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: مردم در خنثی کردن فتنه‌ها خوب عمل کردند و در عرصه انتخابات هم باید خوب عمل کنند و نمایندگانی به مجلس بفرستند که مشکلات مردم را حل کنند، زیرا این به نفع خود مردم است.
 
حجت‌الاسلام باقری مجلس کارآمد و ناکارآمد را نتیجه عملکرد مردم دانست و با اشاره به موفقیت‌های عملیات والفجر ۸، افزود: اگر بخواهم درباره عملیات والفجر ۸ حرف بزنم شاید زبان از گفتنش قاصر شود، اما بدانید که این عملیات به گونه‌ای بود که هنوز هم برای بسیاری از نیرو‌های عالی رتبه نظامی دنیا غیرقابل باور است که یک نیروی جنگی بتواند در یک شب از رودخانه وحشی اروند عبور کند و دشمن را شکست داده و پیروز شود.
 
او با اشاره به اینکه در عملیات والفجر ۸ بر سر رزمندگان آتش می‌بارید، تصریح کرد: با روحیه بالای نیرو‌ها ما توانستیم ۷۰ هواپیمای عراقی را نابود کنیم و یک پیروزی شیرین را به‌دست بیاریم.
 
نماینده، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: سه دلیل عمده پیروزی ما در جنگ فرماندهی خوب و مدیریت حضرت امام (ره) در دل‌ها و قلب‌ها، حضور نیرو‌های مردمی و حضور مؤثر و فیزیکی فرماندهان بوده است.
 
حجت‌الاسلام باقری افزود: مجلس می‌تواند از قدرت نظارتی خود نسبت به همه دستگاه‌ها استفاده کند و بسیاری از مشکلات را حل کند پس نماینده قوی، توانمند و خوب می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات مردم باشد.
 
او ادامه داد: در رأی دادن باید به کیفیت توجه شود. رأی دادن بر اساس گرایش‌های قوم و قبیله‌ای مشکلی را حل نمی‌کند زیرا نمایندگان می‌خواهند در مجلس مشکلات را به‌صورت کلی حل کنند و قرار نیست مشکلات یک قوم یا اطرافیان یک نماینده حل شود.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه دشمن در مسأله انتخابات دنبال فتنه‌انگیزی بوده و به‌طور قطع می‌گوید به کسی رأی بدهید که توانمند نباشد تا مجلس ناکارآمد روی کار بیاید، گفت: فردی را انتخاب کنید که در ولایتی بودن آن را شک نداشته باشید زیرا مجلس افرادی را می‌خواهد که از دل و جان گوش به فرمان رهبری باشد.
 
حجت‌الاسلام باقری با اشاره به اینکه راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، عمل به توصیه‌های رهبر انقلاب است، افزود: در بسیاری از عرصه‌ها از جمله نظامی به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل شد و نتیجه آن را هم اکنون مشاهده می‌کنیم و اگر فرمایشات و منویات رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد هم عملیاتی شود، شاهد بهبود وضعیت اقتصادی در کشور خواهیم شد زیرا مجلس افرادی را می‌خواهد که از دل و جان گوش به فرمان رهبری باشد.
 
او تصریح کرد: در بسیاری از عرصه‌ها از جمله نظامی به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل شد و نتیجه آن را هم اکنون مشاهده می‌کنیم و اگر فرمایشات و منویات رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد عملیاتی شود، شاهد بهبود وضعیت اقتصادی در کشور خواهیم شد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.