تیم فوتبال شهرخودرو خراسان امروز در مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا به مصاف الهلال عربستان می رود.

شهرخودرو امروز در جام باشگاه‌های آسیا به میدان می‌رودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  از ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه امروز تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا در امارات  به مصاف الهلال عربستان قهرمان دوره قبل این بازی ها می رود.

الهلال عربستان یکی از باسابقه‌ترین و پرافتخارترین تیم‌های باشگاهی قاره کهن که آخرین قهرمان ACL هم هست سخت‌ترین و مهمترین حریفی است که می‌توانست در گام اول مقابل بی تجربه‌ترین نماینده کشورمان قرار گیرد. اتفاقی که دغدغه‌ها و شیرینی‌های خاص خودش را در پی دارد.
 
هرچند مصادف شدن اولین حضور آسیایی فوتبال خراسان با جدال مقابل رقیبی پرآوازه و بزرگ ممکن است موجب اضطراب و نگرانی شود، اما  شهرخودرویی‌ها  در طول فصل اخیر نشان داده اند در کنترل بازی تبحر خاصی دارند و می توانند حریف خطرناکی برای تیم عربستانی باشند.
 

بی شک رقابت در بالاترین سطح باشگاهی فوتبال آسیا می‌تواند برای بازیکنان جوان این تیم خوب و یکدست سکوی پرتاب فوق العاده‌ای باشد اگر نفرات جوانی، چون سعید صادقی، حسین مهربان، علی نبی زاده، مرتضی خراسانی، علی نعمتی، میلاد سرلک و سرآمد آن‌ها یعنی محمدحسین مرادمند بتوانند بهترین عملکردشان را در زمین ارائه کنند.

نکته مثبت درباره تیم تحت مالکیت فرهاد حمیداوی، بهره بردن از نفرات باتجربه ای، چون محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد و گل سر سبدشان سید مهدی رحمتی است. فوتبالیست‌های کار کشته‌ای که می‌توانند در هر مسابقه‌ی بزرگی کار را برای هم تیمی‌ها در آورند.
 
انتهای پیام//ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.