فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در مقابل استکبار جهانی و انواع تهاجم دشمنان، قوی‌تر از گذشته مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تأکید بر حضور پرشور و با بصیرت مردم در تمام ابعاد به خصوص در راستای اجرای گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: در مقابل استکبار جهانی و انواع تهاجم دشمنان، قوی‌تر از گذشته مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد.

او با اشاره به تأثیر حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب گفت: حضور پرشور مردم به خصوص بسیجیان و عشایر در راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند همیشه چشم گیر و دشمن شکن و پاسخ محکم به یاوه گویی دشمنان است.

اکبری همچنین با اشاره به فتنه و دسیسه دشمنان برای آسیب رساندن به انقلاب و نظام اسلامی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و تعیین نماینده‌ای مؤمن، انقلابی، جهادی و استکبارستیز، دسیسه دشمن را برملا و گام محکمی در راستای استحکام نظام برمی داریم.

او در ادامه به سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات افتخارآمیز اشاره کرد و افزود: در طول ۸ سال جنگ تحمیلی همواره فرماندهان تیپ قمربنی هاشم (ع) استان به موفقیت‌ها و پیروزی‌های زیادی دست پیدا کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار