رییس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی مشارکت مردم را در طرح ملی فجر تا نوروز، عالی ارزیابی کرد.

طرح ملی فجر تا نوروز، نشاط اجتماعی برای مردمهانیه امانی رییس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از اول بهمن امسال برنامه های ورزشی آخر هفته‌های فعال در خراسان رضوی و از دوازدهم بهمن طرح ملی فجر تا نوروز را اجرایی کردیم.
 
او افزود: در شهرستان‌ها، روستا‌ها و بخش‌های مختلف برنامه‌های شاد ورزشی، جشنواره بومی محلی، جشنواره‌های خانوادگی، مسابقات ورزشی، کوهنوردی، پیاده روی، دوچرخه سواری عمومی، دو همگانی، مسابقات محلات، مسابقات کارمندان دولت و کارگاه‌های آموزشی کاربردی برای افزایش سطح آگاهی عموم برگزار کردیم که می توان به جرات حدود مشارکت ۱۰۰ هزار نفر و ۹۰۰ برنامه را تخمین زد.

امانی ادامه داد: هدف ما از پیگیری و برگزاری این طرح، انجام دستور مقامات مافوق و توسعه ورزش به صورت همگانی و فراگیر کردن آن در بین آحاد جامعه یک ضرورت است و منجر به ارتقاء سلامت جامعه خواهد شد.

او افزود: بهبود سلامت، افزایش نشاط و پویایی، توانمندسازی و ارتقاء کارآیی همکاران از نتایج ورزش کارکنان و ورزش عمومی جامعه است، جلوگیری از بزهکاری جوانان دور کردن از فضای مجازی که در نهایت منتج به بهره وری بیشتری خواهد شد.

امانی بیان کرد: استفاده بهینه از امکانات و فضا‌های ورزشی، مناسب سازی فضا‌ها و تجهیز سالن‌های ورزشی نیز از جمله اهداف این طرح است.

رییس گروه توسعه ورزش همگانی استان تصریح کرد: در پایان مرحله اول طرح ملی فجر تا نوروز و آخر هفته‌های فعال را تا بیستم اسفندماه برگزار می کنیم، مرحله دوم طرح از بیستم اسفند با رویکرد ورزش همگانی، شور و حال نوروزی، تکریم زوار امام مهربانی‌ها تا ۱۵ فروردین اجرا می شود.
 
انتهای پیام//ب.ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.