رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دره شهرگفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر یک دوره مسابقه ژیمناستیک ویژه بانوان خردسال در این شهرستان برگزار گردید.

برگزاری مسابقه ژیمناستیک ویژه خردسالان در دره شهر

غلامرضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دره شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر و یاد و نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک دوره مسابقه ژیمناستیک ویژه بانوان خردسال با شرکت سه تیم از باشگاه‌های پویا، محیا وطنین در سطح شهرستان دره شهر برگزار گردید.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات در سه سطح ۱، ۲ و ۳ و با شرکت ۳۵ نفر از ورزشکاران در سالن کشتی شهید زره الوار شهرستان دره شهر برگزار شد.

غلامرضایی مطرح کرد: در سطح یک این دوره از مسابقات خانم‌ها: سایان حسن زاده مقام اول، اترین طهماسبی مقام دوم، نیایش آروان مقام سوم و مهلا محمد رحیمی مقام چهارم را کسب کردند.

او اظهار کرد: در سطح دوم نیزخانم‌ها پریا بازنمود مقام اول، طاهره حسین زاده مقام دوم، نیکا رحیمی مقام سوم و یسرا مکه نیز مقام چهارم را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دره شهر بیان کرد: خانم‌ها آنیتا هاشمی، زهرا کاهی، سحر چکاو و آندیا شکری نیز به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم این دوره از مسابقات در سطح ۳ را به دست آوردند.

او افزود: دراین دوره از مسابقات به افرادی که مقام اول تا سوم را کسب نمودند تقدیر نامه و مدال اهدا گردید و مقام‌های اول تا چهارم هر سطح نیز به عضو هیئت ژیمناستیک شهرستان درآمدند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.