مهاجم خارجی و جدید تیم فوتبال تراکتور می‌گوید که هواداران پرشور این تیم نقش بسزایی در پیوستن‌اش به جمع یاران ساکت الهامی داشته‌اند.

هواداران تراکتور من را حیرت زده کردند/ تبریز یک شهر اروپایی استبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «عکاشه حمزاوی» مهاجم ۲۹ ساله اهل کشور الجزایر است که در نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال کشورمان با سهمیه آزاد فیفا و عقد قراردادی یک و نیم ساله به عضویت تیم تراکتور درآمد.

این بازیکن از زمان پیوستن به جمع سرخ‌پوشان هنوز نتوانسته در ترکیب ثابت قرار بگیرد؛ او در سه بازی به عنوان یار جانشین به میدان رفته که با این حال یک گل به ثمر رسانده است.

وی در دیدار خانگی تراکتور مقابل ذوب‌آهن که در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال برگزار و با پیروزی ۲ بر یک شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید، موفق شد نخستین گل خود را با پیراهن تیم جدیدش به ثبت برساند.

حمزویی درباره پیوستن به تیم تراکتور گفت: «واقعا خوشحالم که به تراکتور پیوستم. قبلا به عنوان بازیکن لژیونر فقط در تیم ناسیونال پرتغال بازی کرده بودم و دوست داشتم چالش جدیدی را در خارج از کشورم تجربه کنم.»

وی ادامه داد: «پس از اینکه پیشنهاد تراکتور را دریافت کردم، درباره این تیم تحقیق کردم که بسیار حیرت زده شدم. تصاویری که از این تیم در فضای اینترنت وجود داشت، اکثرا ورزشگاه پر از جمعیت بود و من را برای بازی در چنین فضایی مشتاق‌تر کرد.»

این بازیکن با ابراز خوشنودی از حضورش در تبریز تأکید کرد: «با اینکه مدت کوتاهی است که به تبریز آمده‌ام، اما در این مدت به خوبی متوجه شدم که مردم این شهر با فوتبال بسیار عجین هستند. آن‌ها واقعا عاشق فوتبال هستند و با تیم‌هایشان زندگی می‌کنند.»

وقتی از او در مورد شرایط زندگی در این شهر سوال کردیم، در پاسخ مطرح کرد: «باید بگویم هیچ شناختی از شهر تبریز نداشتم و تصور نمی‌کردم چنین شهر زیبایی باشد. من در اروپا زندگی کرده‌ام و تبریز را مثل شهر‌های اروپایی می‌بینم.»

منبع: آناج

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار