کاندیدای هیئت رئیسه انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: به نظرات دیگران احترام می‌کذارم و برای برطرف شدن مشکلات فدراسیون فوتبال به همدلی نیازمندیم.

قنبرزاده: برای موفق شدن وضعیت فوتبال کشور به وفاق ملی نیازمندیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور قنبرزاده درخصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از همه اعضایی که برای این انتخابات ثبت نام می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم در این انتخابات در عین رقابت، رفاقت هم وجود داشته باشد. تا دیروز برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفته بودم و امروز صبح پس از ثبت نام ۳ تن از افراد، بنده به عنوان نائب رئیس اول ثبت نام کردم و حیدر بهاروند هم با ما حضور خواهد داشت.

قنبرزاده ادامه داد: باید برای همدلی در فوتبال تلاش کنیم و اگر قرار بود در این انتخابات باشیم، به اندازه خودمان برای این موضوع تلاش خواهم کرد.


بیشتر بخوانید: پایان مهلت قانونی ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال


او درمورد جو انتخابات بیان کرد: من نمی‌توانم درباره اینکه اجماع روی چه کسی است صحبت کنم، اما هر انتخاباتی در فدراسیون‌های ورزشی، با تعبیر مهندسی شده، از آن یاد می‌شود. هر کسی نظر خودش را دارد و من به نظرات دیگران احترام می‌گذارم. ساعت ۱۲ امروز تازه حضور داشتن من در انتخابات قطعی شد و قبل از آن تصمیمی برای شرکت نداشتم. با توجه به اینکه چندسالی به همراه بهاروند در سازمان لیگ فعالیت کردم، او از من خواست تا به عنوان یکی از نواب رئیس در این انتخابات حضور داشته باشم.

قنبرزاده درخصوص بدهی‌های سنگین فدراسیون فوتبال گفت: من نمی‌دانم که منابع مالی برای رئیس جدید چه چیزی خواهد بود و شنیدم که دوستان تلاش زیادی کردند تا مطالبات فوتبال ایران از فیفا دریافت شود. قول‌هایی هم گرفته شده و از طرف دیگر این را هم باید بدانیم که برطرف شدن مشکلات فدراسیون فوتبال به یک وفاق ملی نیازمند است. تصور می‌کنم این وفاق را باید با یک همدلی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار