تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان این روز‌ها در حال آماده شدن برای حضور در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان امروز آخرین تمرینات خود را برگزا می‌کند و قرار است پس از پایان این اردو، بازیکنان به تیم‌های باشگاهی خود بازگردند تا خود را برای حضور در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال آماده کنند. از جمله باشگاه‌هایی که در ترکیب تیمشان از بازیکنان ملی پوش زیادی برخودار هستند می‌توان به تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان اشاره کرد که هر ۲ این تیم‌ها در حال آماده سازی خود برای حضور در مرحله نیمه نهایی پلی آف هستند.


بیشتر بخوانید: شمس: مقابل تیم ملی تایلند B غافلگیر شدیم/ تعویق افتادن مسابقات جام ملت‌ها به نفع تیم ملی است


در تیم فوتسال مس سونگون بازیکنانی، چون مهدی جاوید، میثم خیام، علیرضا عسکری، علیرضا صمیمی، مسلم اولاد قبا، سعید مومنی و محمد شجری حضور دارند که ترکیب تیم ملی را تشکیل می‌دهند. همچنین سعید احمد عباسی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده و مرتضی عزتی بازیکنان گیتی پسند اصفهان هستند که ترکیب تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان این روز‌ها مشغول آماده سازی خود برای بازی مرحله نیمه نهایی پلی آف است. گیتی پسندی‌ها در آخرین بازی تدارکاتی خود روز گذشته در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم رعد پدافند هوایی اصفهان بود و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل ۷ بر صفر شکست دهد. شاگردان حمید بیغم در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان خود را برای حضور در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر آماده می‌کنند. آن‌ها در این مرحله باید به مصاف تیم سن ایچ ساوه بروند، اما هنوز زمان برگزاری این مسابقه از سوی سازمان لیگ فوتسال مشخص نشده است.

همچنین تیم فوتسال مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی تمرینات خود را از روز شنبه ۱۹ بهمن ماه در سالن شهید پورشریفی تبریز بدون حضور ملی پوشانش برگزار کرده و قرار است ادامه تمرینات این تیم از روز دوشنبه هفته آینده با حضور تمامی بازیکنان اصلی و ملی پوش برگزار شود.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: قصد داریم پلی آف لیگ برتر فوتسال را زودتر برگزار کنیم/ باید از اسکوچیچ هم به مانند کی روش حمایت شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار