حکم قطعی دادگاه مهدی قائدی بازیکن بوشهری تیم استقلال تهران صادر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: حکم صادره از مرجع بد‌و‌ی در خصوص مهدی قائدی دایر بر بی احتیاطی در امر رانندگی منجر به قتل و صدمه بدنی غیر عمدی با حذف مجازات تکمیلی در شعبه پنجم دادگاه تجدید نظر استان بوشهر تایید شد و به مرحله قطعیت رسید.

علی حسن پور افزود: نامبرده پیش از این، در شعبه ۱۰۴دادگاه کیفری ۲ بوشهر به پرداخت دیه و ارش در حق اولیای دم و شکات پرونده و همچنین از حیث جنبه عمومی جرم به پرداخت مبلغ ۳۶ میلیون ریال جزای نقدی به عنوان جایگرین یک سال حبس تعزیری و مجازات تکمیلی (انجام ۲۰۰ ساعت آموزش رایگان فوتبال به نونهالان و نوجوانان) محکوم شده بود.

به دنبال حادثه رانندگی نهم بهمن سال ۱۳۹۶ که در پی انحراف خودرو مهدی قائدی و همراهانش در بزرگراه امام علی (ع) بوشهر رخ داد، احمدرضا شاکر یکی از سرنشینان  جان باخت و قائدی هم آسیب جدی دید. کارشناس تصادفات، قائدی را راننده معرفی کرد.

در این حادثه دادسرای بوشهر پس از شنیدن اظهارات همه افراد و دفاعیات قائدی، او را به عنوان راننده مقصر به سبب رانندگی بدون گواهینامه مجرم شناخت و پرونده با قرار مجرمیت و کیفرخواست برای رسیدگی و صدور رأی به دادگاه کیفری ۲ بوشهر فرستاده شد.

اردیبهشت امسال، دادگاه کیفری ۲ بوشهر، قائدی را به اتهام بی احتیاطی در امر رانندگی منجر به قتل غیر عمد و ایراد صدمه بدنی غیر عمد‌ی، به پرداخت دیه در حق اولیا دم مرحوم شاکر و پرداخت دیه صدمات در حق دیگر شکات پرونده و پرداخت جزای نقدی بدل از یک سال حبس تعزیری محکوم کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.