آیین تجلیل پذیرفته شدگان در رتبه‌های برتر سال ۹۷_۹۸ والمپیاد‌های علمی دانش آموزی در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای جبهه مقاومت به خصوص سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تبریک به دانش آموزان افتخار آفرین کرمان، گفت: ملتی در رسیدن به اهدافش موفق است که گذشته را به یاد داشته باشد.

او افزود: امام (ره) با آمدنش، مردم سالاری دینی را برای کشور وجهان اسلام به ارمغان آورد.

اسکندری نسب بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم امام راحل، مد نظر داشتن خداوند در همه کارهایشان بود که بر همین اساس کارهایشان خدایی بود و همیشه از خداوند در اموراتشان کمک می‌گرفتند.

او با اشاره به اینکه امام (ره) به همه ما این درس را آموختند که آینده از آن کسانی است که برای رسیدن به هدف، پشتکار را سرلوحه کاری خود قرار داد، گفت: آینده کشور باید از آن نخبگان باشد چرا که هم فهمش را دارید هم علم آن را دارا هستند.

مدیر کل آموزش وپرورش ضمن خواندن حدیثی از حضرت علی (ع) عنوان کرد: هیچ اندوخته‌ای بالاتر از تربیت فرزند اخلاق مدار وخوب نیست.

او گفت: امروزه ما معتقد هستم که نیروی انسانی مهم‌ترین دارایی برای پیشبرد کشور است که سرمایه فرهنگی یه جامعه راخلق می‌کند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه فکور، خلاق وپویا بودن نیروی انسانی، نشات گرفته از آموزش وپرورش ومدارس است، بیان کرد: مدرسه به عنوان مهم‌ترین کانون برای تعلیم وتعلم ویادگیری است.

او به ۳۶ هزار دانش آموز شهید و۵ هراز شهید معلم و شهیدان جبهه مقاومت اشاره کرد وگفت: با توجه به ایثار و از خودگذشتگی‌های آن شهیدان بزرگوار، گام دوم را شما دانش آموزان بسازید وتلاش بیشتر از نظر علمی وصنعتی در منطقه اول باشیم.

در این مراسم، کاظمی رئیس آموزش وپرورش ناحیه دو استان کرمان با تقدیر وتشکر از دانش آموزان پر تلاش وخانواده‌های آنها، گفت: خدارا شاکریم که سال جاری خوب وپر باری داشته ایم.

او با بیان نتایج کنکور سال ۹۷_۹۸افزود: مفتخریم که از حاصل زحمات معلمان دلسوز وتلاش دانش آموزان توانسته ایم، ۸ رتبه ۲رقمی، ۷۸ رتبه ۳ رقمی در کنکور امسال کسب کرده ایم و ۹۲ نفر قبولی پزشکی، دندانپزشکی وداروسازی و همچنین از دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول، ۱ نفر کسب رتبه جهانی راهیابی به کنفرانس زبان در جاده ابریشم چین و ۴۲ نفر دیگر که رتبه‌های اول تا سوم کشوری در مسابقات وجشنواره‌ها در سطح کشوری واستانی کسب نموده اند.

او با تقدیر وتشکر از فرهنگیان فرهیخته کرمان افزود: تعداد ۱۳ نفر از دبیران ومعلمان در مسابقات نوآوری در تدریس والگو‌های تدریس و... رتبه‌های اول ودوم کشوری واستانی را از آن خود کرده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار