مدیر هنرستان کار و دانش دخترانه فردوس مسجدسلیمان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاهی از آثار هنرجویان این هنرستان برپا شد.

زهره داودی مدیر هنرستان کار و دانش دخترانه فردوس مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نمایشگاهی از دست سازه‌ها دانش آموزان این هنرستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بر پا شد.

او با بیان اینکه در هنرستان فردوس رشته‌های خیاطی، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، نقاشی (چهره سازی)، کامپیوتر (طراحی صفحات وب) و (داده‌های پایگاه اینترنتی) و نقشه کشی ساختمان تدریس می‌شود، افزود: محصولاتی در ارتباط با رشته‌های مذکور در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دانش آموزان مسجدسلیمانی دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتند

داودی محصولات و هنر‌های به نمایش گذاشته را حاصل فعالیت‌های هنرجویان از ابتدای مهرماه تا بهمن ۹۸ عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی محصولات نمایشگاه، آماده عرضه به بازار هستند.

به گفته مدیر هنرستان کار و دانش دخترانه فردوس مسجدسلیمان، در صورت حمایت مسئولان از این دانش آموزان، هنرجویان این هنرستان قابلیت ارائه محصولات در کمیت و کیفیت بالاتر را نیز دارند.

دانش آموزان مسجدسلیمانی دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتند

این مقام مسئول در پایان از حمایت‌های جوانمرد داودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان، خدادادی مسئول متوسطه دوم، شیانخواه معاونت آموزش متوسطه و پروینی مسئول فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره آموزش و پرورش بخاطر حمایت‌های آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.

دانش آموزان مسجدسلیمانی دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتنددانش آموزان مسجدسلیمانی دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتنددانش آموزان مسجدسلیمانی دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.