با نزدیک شدن عید، معمولا به فکر نونوار کردن خانه می‌افتیم. با کاغذ دیواری دیوار‌های منزل می‌توانیم زیبایی خاصی به فضای خانه بدهیم.

برای کاغذ دیواری منزلمان چقدر هزینه کنیم؟به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،قدیم تر‌ها در نزدیکی عید، خانواده‌ها برای تغییر رنگ و فضای منزل خود، مجبور به نقاشی می‌شدند و نقاشی منزل دردسر‌های خاص خود را داشت این دردسر‌ها از جمع کردن وسایل خانه و سختی اعضای خانواده در روز‌های نقاشی منزل تا ماندن بوی رنگ در خانه را شامل می‌شد.
 
  سال‌های اخیر با گسترش و تنوع طرح‌های کاغذ دیواری، این شیوه جایگزین نقاشی ساختمان شده است مزیت کاغذ دیواری علاوه بر تنوعی، راحتی نصب است که دیگر لازم نیست خانم خانه برای جا به جایی وسایل به زحمت بیفتد و همچنین نصب کاغذ دیواری معمولا در مدت زمان کوتاهی و خیلی تمیز انجام می‌شود ضمن اینکه چسب‌های کاغذ دیواری بوی چندانی ندارند به همین دلیل خیلی مورد اقبال قرار گرفته است علاوه بر این به دلیل طرح‌های کاغذ دیواری فضای خانه بسیار زیبا می‌شود و معمولا بانوان به این شیوه برای تغییر دکوراسیون خانه بسیار راغب شده اند، اما برای کاغذ دیواری منزل چقدر باید هزینه کنیم؟

خوش خلق یکی از فروشندگان کاغذ دیواری در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدگفت: معمولا قیمت هر رول ۵ متر مربعی کاغذ دیواری با کیفیت از ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود که این قیمت بیشتر شامل برند‌های کشور‌های چین می‌شود.

او ادامه داد: سایر کاغذ دیواری‌ها که کیفیت پایین‌تر دارند و معمولا غیر قابل شستشو است شامل ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان به ازای هر رول ۵ متر مربعی است.

این فروشنده کاغذ دیواری گفت: معمولا با صرف هزینه ۸۰ هزار تومان برای یک رول ۵ متر مربعی می‌توان کاغذ دیواری با کیفیت متوسط تهیه کرد.

خوش خلق ادامه داد: قیمت نصب کاغذ دیواری به ازای هر رول ۱۵ هزار تومان است.

او گفت: معمولا برای کاغذ دیواری یک منزل با مساحت ۸۰ متر مربع نیاز به حداقل ۳۰ رول ۵ متر مربعی است.

با توجه به توضیحات این فروشنده کاغذ دیواری اگر صاحب یک آپارتمان هشتاد متر مربعی باشید، چنانچه قصد استفاده از کاغذ دیواری درجه یک داشته باشید باید ۳ میلیون تومان هزینه کنید و با صرف هزینه دو میلیون و چهارصد هزار تومان می‌توانید کاغذ دیواری با کیفیت متوسط تهیه کنید و اگر قصد دارید هزینه کمتری برای کاغذ دیواری داشته باشید باید حداقل یک میلیون و پانصد هزار تومان هزینه کنید.


انتهای پیام//م. ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار